Gå til innhold

Når det kommer til forhold, er det viktig for dere hvem som gjør det slutt?

Anbefalte innlegg

Altså, litt vanskelig å forklare. Men jeg er ganske ung (22 år) og tenker kanskje litt rart her. Men jeg har vært sammen med 4 forskjellige gutter til nå i livet. det er meg som har gjort det slutt alle gangene. Med venninnen min så er det motsatt. Hun har også hatt 4 forskjellige kjærester og i ale tilfellene så har det vært guttene som har dumpet henne. 

Jeg tenker at det er verre å bli dumpet enn å dumpe selv. At den som gjør det slutt, er den som elsker minst. Venninnen min er uenig, men har ingen annen forklaring enn at hennes typer har vært så mye annerledes enn mine. Hva legger dere i det? Verre å dumpe enn å bli dumpet?  

Anonymkode: 4df47...8b9

Fortsetter under...

Som ganske mer voksen enn deg, så har mine brudd vært vanskelig selv om det er jeg som har tatt valget. Mest fordi det er barn involvert.

Jeg har ikke blitt dumpet noen gang, men det betyr jo ikke at det er lettere for meg. Tror begge deler er vanskelig

Anonymkode: 8e72f...647

Jeg syns helt klart at det er verst å bli dumpet. Det skjedde meg en gang, men selv om det var et helvete så lærte jeg veldig mye av det! Jeg tenkte på alle de jeg dumpet og hvordan jeg forholdt meg til det. Jeg lærte en ny nyanse av empati. Fyfaen jeg hatet meg selv en god periode der fordi jeg ikke så hva det gjorde med motparten ( unnskyld banning, men det passer her! )

Jeg hadde tidenes kjærlighetssorg, og det trengte jeg i retroprspeltiv. Det kan jeg bare si 🙂

Har alltid vært den som dumpa og også i ettertid, men det har innebært mye mer ansvar og empati, heldigvis.

Det er ingen konkurranse. Det er snakk om erfaring og hva vi får ut av det 🙂

Jeg syns det er ekstremt umodent å vurdere sånne ting opp mot hverandre.
Hvis du kjenner på triumf over at det var du som elsket en annen person "mindre" enn han elsket deg, så er du jo bare et dårlig menneske som har ledet en person bak lyset.

Anonymkode: c23e9...632

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...