Gå til innhold

Er det normalt å bli sammen med noen man ikke er forelsket i?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er ganske normalt, og mer nå enn tidligere tenker jeg. Det er mange som går etter potensialet de ser i partnere, som verdier, jobb og status. Det er mulig at slike forhold bygd på fornuft varer mye lengre og er mer stabile. Når det er sagt, så er det hyggelig med forelskelser.

Anonymkode: cdcb4...cb1

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja det er ganske normalt, og mer nå enn tidligere tenker jeg. Det er mange som går etter potensialet de ser i partnere, som verdier, jobb og status. Det er mulig at slike forhold bygd på fornuft varer mye lengre og er mer stabile. Når det er sagt, så er det hyggelig med forelskelser.

Jeg skulle ønske jeg fikk oppleve forelskelse igjen... 

Jeg har valgt partnere pga jeg har vært desperat og det har ikke vart !

Anonymkode: d7c78...7fc

Det har jo fungerte for mange indere over hundrevis av år, så hvorfor ikke...

Jeg tror ikke selve forelskelsen er den man må binde seg fast i. Det er jo verdier, holdninger, og de dype følelsene som er viktig. Selv om det selvsagt er skikkelig deilig å være forelska :)

Anonymkode: ef420...44f

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Å leve sammen som venner er vel ikke det verste, men hva med sexlivet? Jeg orker ikke sex uten å føle forelskelse og begjær 😲

Anonymkode: d572e...b98

Enig med deg. Jeg har et voldsomt begjær på han jeg er gift med. Men tror ikke jeg har vært forelsket i han tror jeg. Vet ikke..

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det har jo fungerte for mange indere over hundrevis av år, så hvorfor ikke...

Jeg tror ikke selve forelskelsen er den man må binde seg fast i. Det er jo verdier, holdninger, og de dype følelsene som er viktig. Selv om det selvsagt er skikkelig deilig å være forelska :)

Anonymkode: ef420...44f

Hvordan få dype følelser da? Hvis man aldri har vært forelsket..? Det klarer ikke jeg. 

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Det var da atskillig mer utbredt før, med fornuftsekteskap og arrangerte ekteskap.

Anonymkode: 08ad9...fa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...