Anonym bruker Skrevet 24. mars 2023 #26 Skrevet 24. mars 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det har da hi virkelig ikke sagt. Hvorfor dette enorme behovet for å pålegge hi så mye negativt? Man kan fint være overrasket over at en kvinne ikke har oppdaget at hun er gift med en som er utro uten å mene at kvinnen er dum, altså. Anonymkode: 37bbd...f62 Overrasket? Eh. Se hva hun skriver, for det er aggresjon mot kona. At hun ikke "ser at hun er gift med en kåt jævel"? Det er mye bitterhet. Han brukte tydeligvis hi for sex. Klart det er sårende. Uansett er konen den mest uskyldige i dette drama. Det er det vel ingen tvil om. Anonymkode: bab85...64f
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2023 #27 Skrevet 24. mars 2023 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Det har da hi virkelig ikke sagt. Hvorfor dette enorme behovet for å pålegge hi så mye negativt? Man kan fint være overrasket over at en kvinne ikke har oppdaget at hun er gift med en som er utro uten å mene at kvinnen er dum, altså. Anonymkode: 37bbd...f62 Ok. Du har fasiten. Takk for meg Anonymkode: e1018...8e8
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2023 #28 Skrevet 24. mars 2023 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Overrasket? Eh. Se hva hun skriver, for det er aggresjon mot kona. At hun ikke "ser at hun er gift med en kåt jævel"? Det er mye bitterhet. Han brukte tydeligvis hi for sex. Klart det er sårende. Uansett er konen den mest uskyldige i dette drama. Det er det vel ingen tvil om. Anonymkode: bab85...64f Aggresjon? I alle dager, snakk om å tolke fritt. Hvordan vet du forresten at denne mannen «brukte» hi for sex? Da har vel hi også brukt ham for sex? Det er helt utrolig at kvinner i 2023 ikke innser at kvinner har sex for nytelsens del, men tror det MÅ ligge andre motiver bak. Jeg tror kvinners degradering av andre kvinner som har sex med gifte menn (og tilsvarende mangel på degradering av utro menn) dypest sett handler om frykten for å selv bli bedratt. Lever du i angst for at mannen din skal bedra deg med en annen kvinne? Anonymkode: 37bbd...f62
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2023 #29 Skrevet 24. mars 2023 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Ok. Du har fasiten. Takk for meg Anonymkode: e1018...8e8 Det er jo du som mener å vite noe basert på ingenting. Jeg forholder meg til det hi skriver, ikke egne spinnville fortolkninger som bunner i min egen angst. Anonymkode: 37bbd...f62
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2023 #30 Skrevet 24. mars 2023 Det er vanskelig å komme unna at du virker litt bitter i dette innlegget. Prøv å fokusere på hva som er bra i ditt eget liv heller enn hva som er dårlig i andres. Mer fruktbart. Anonymkode: 95249...bf6
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2023 #31 Skrevet 24. mars 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Enig. Det er bare mannen som har ansvar Pissprat! Hadde det vært omvendt hadde pipa hatt en helt annen lyd. Anonymkode: 0b862...ddc
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2023 #32 Skrevet 24. mars 2023 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Pissprat! Hadde det vært omvendt hadde pipa hatt en helt annen lyd. Anonymkode: 0b862...ddc Hvis en kvinne hadde vært utro så hadde det vært kosemos om mannen tilga henne, mens mannen hun var utro med hadde vært evig heks…? Anonymkode: 37bbd...f62
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2023 #33 Skrevet 24. mars 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Aggresjon? I alle dager, snakk om å tolke fritt. Hvordan vet du forresten at denne mannen «brukte» hi for sex? Da har vel hi også brukt ham for sex? Det er helt utrolig at kvinner i 2023 ikke innser at kvinner har sex for nytelsens del, men tror det MÅ ligge andre motiver bak. Jeg tror kvinners degradering av andre kvinner som har sex med gifte menn (og tilsvarende mangel på degradering av utro menn) dypest sett handler om frykten for å selv bli bedratt. Lever du i angst for at mannen din skal bedra deg med en annen kvinne? Anonymkode: 37bbd...f62 Det er ikke akkurat nytt at kvinner har sex for nytelsens skyld, og at de kan ha det uten andre motiver bak. Men hvis det var slik at Hi kun var interessert i sex med mannen, og så mistet hun interessen for ham og dumpet ham... da er det veldig merkelig at hun ti år senere fremdeles er så opptatt av dette at hun formidler den nedlatende tonen overfor mannens kone, nærmest forakt. Ti år etterpå, og så er hun så opptatt av dette. Det stemmer ikke med at det fra hennes side kun var sex uten følelser. Dessuten, du misforstår, det er mange som kritiserer måten HI indirekte (men likevel tydelig) viser nærmest forrakt mot kona, men Hi ikke kommer med samme kritikken mot mannen selv. Å påpeke at HI skyter mot den som var helt uskyldig i dette, påpeker logikkbristen i det hun skriver, det betyr ikke at man kritiserer HI eller "degraderer" henne fordi hun hadde et forhold til en gift mann. Hadde forholdet Hi hadde til mannen kun dreid seg om sex og ikke annet, da hadde hun ikke hatt behov for å formidle forakt mot konen til sin elsker 10 år etterpå... (Ps - med den siste setningen din synker du bare ned på forsøk på herkseteknikk, men du treffer ikke der heller siden du bommer på resten.) Anonymkode: 6ee86...529
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2023 #34 Skrevet 24. mars 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke akkurat nytt at kvinner har sex for nytelsens skyld, og at de kan ha det uten andre motiver bak. Men hvis det var slik at Hi kun var interessert i sex med mannen, og så mistet hun interessen for ham og dumpet ham... da er det veldig merkelig at hun ti år senere fremdeles er så opptatt av dette at hun formidler den nedlatende tonen overfor mannens kone, nærmest forakt. Ti år etterpå, og så er hun så opptatt av dette. Det stemmer ikke med at det fra hennes side kun var sex uten følelser. Dessuten, du misforstår, det er mange som kritiserer måten HI indirekte (men likevel tydelig) viser nærmest forrakt mot kona, men Hi ikke kommer med samme kritikken mot mannen selv. Å påpeke at HI skyter mot den som var helt uskyldig i dette, påpeker logikkbristen i det hun skriver, det betyr ikke at man kritiserer HI eller "degraderer" henne fordi hun hadde et forhold til en gift mann. Hadde forholdet Hi hadde til mannen kun dreid seg om sex og ikke annet, da hadde hun ikke hatt behov for å formidle forakt mot konen til sin elsker 10 år etterpå... (Ps - med den siste setningen din synker du bare ned på forsøk på herkseteknikk, men du treffer ikke der heller siden du bommer på resten.) Anonymkode: 6ee86...529 Jeg fatter ikke hvor du klarer å finne denne forakten hi visstnok skal ha for kona, i løpet av to setninger. Hun uttrykker forundring over at (den utro) mannen fremdeles er gift, og at kona ikke har skjønt hva for en type mann hun er gift med. Mannen derimot kaller hun en «kåt jævel», så det er jo HAN som er gjenstand for forakten hennes. Det bare letes desperat etter noe å kunne ta den onde elskerinna på, som alltid. Du tolker også ganske fritt når du påstår at hi liksom etter ti år er «opptatt av dette». Du tror ikke hun tilfeldigvis har kommet over informasjon om dette paret, ettersom hun uttrykker overraskelse over at de fremdeles er sammen? Det MÅ jo ikke være slik at hi, som er gift, er bitter og sår over at hun gikk fra denne elskeren for TI år siden (selv om det selvsagt er en mer behagelig tanke at onde elskerinnen har lidd i ti år)? Det er vel faktisk ganske usannsynlig? Så hvorfor tror du at hi er så opptatt av en elsker hun hadde for ti år siden? Anonymkode: 37bbd...f62
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2023 #35 Skrevet 24. mars 2023 Hi her. Oj, her har det skjedd mye siden sist jeg var innom forumet. Jeg er ikke bitter, var aldri forelsket i han, ikke min smak. Men jeg likte han pga de gode samtalene og sexen. Spenningen. Var alltid han som tok kontakt med meg. Jeg dumpet han pga jeg fikk meg kjæreste ❤️ Jeg bare forstår ikke at konen ikke har oppdaget det. Han levde et voldsomt dobbeltliv. Anonymkode: 1a8bb...34c
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #36 Skrevet 25. mars 2023 Da trives vel kona med et platonisk ekteskap da. Kanskje hun mangler sexlyst, kanskje hun ikke ønsker å gå ned i levestandard. Det er jo trist på sett og vis men så lenge det funker for dem så er det deres sak. Gå videre du HI, det tilfører deg ikke noe å gruble over dette. Anonymkode: 88b09...0e3
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #37 Skrevet 25. mars 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Da trives vel kona med et platonisk ekteskap da. Kanskje hun mangler sexlyst, kanskje hun ikke ønsker å gå ned i levestandard. Det er jo trist på sett og vis men så lenge det funker for dem så er det deres sak. Gå videre du HI, det tilfører deg ikke noe å gruble over dette. Anonymkode: 88b09...0e3 Hvorfor skulle det være platonisk? Det er den rareste konklusjonen hittil. Hvorfor tror du de ikke har sex? Anonymkode: 8f283...812
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #38 Skrevet 25. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor skulle det være platonisk? Det er den rareste konklusjonen hittil. Hvorfor tror du de ikke har sex? Anonymkode: 8f283...812 Jeg vet at de hadde sex før ivertfal. Han pleide å sende bilder av henne da hun sugde han blant annet Anonymkode: 1a8bb...34c
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #39 Skrevet 25. mars 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet at de hadde sex før ivertfal. Han pleide å sende bilder av henne da hun sugde han blant annet Anonymkode: 1a8bb...34c Å sånt noe hadde du sex med, sier mye om deg og det. Anonymkode: c2fec...d6a
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #40 Skrevet 25. mars 2023 De hadde vel en dårlig periode i livet da, som de kom seg gjennom. Spesielt at du gnager på dette enda. Anonymkode: e1018...8e8
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #41 Skrevet 25. mars 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg vet at de hadde sex før ivertfal. Han pleide å sende bilder av henne da hun sugde han blant annet Anonymkode: 1a8bb...34c Særlig Anonymkode: 3f774...2c8
Elizabeth Skrevet 25. mars 2023 #42 Skrevet 25. mars 2023 (endret) Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg vet at de hadde sex før ivertfal. Han pleide å sende bilder av henne da hun sugde han blant annet Anonymkode: 1a8bb...34c Der forsvant all troverdighet i tråden Endret 25. mars 2023 av Elizabeth Trykkleif
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #43 Skrevet 25. mars 2023 Elizabeth skrev (11 minutter siden): Der forsvant all troverdighet i tråden Jeg lyver ikke! Hvorfor skulle jeg? Anonymkode: 1a8bb...34c
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #44 Skrevet 25. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Særlig Anonymkode: 3f774...2c8 Det er sant! Anonymkode: 1a8bb...34c
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #45 Skrevet 25. mars 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Å sånt noe hadde du sex med, sier mye om deg og det. Anonymkode: c2fec...d6a Hvordan sier det mye om meg? Anonymkode: 1a8bb...34c
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #46 Skrevet 25. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordan sier det mye om meg? Anonymkode: 1a8bb...34c Et rasshøl fant et annet rasshøl. Anonymkode: c2fec...d6a
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #47 Skrevet 25. mars 2023 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Et rasshøl fant et annet rasshøl. Anonymkode: c2fec...d6a Er hi rasshøl fordi mannen hun hadde sex med var et rasshøl? Er mannens kone rasshøl og da? Anonymkode: 37bbd...f62
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #48 Skrevet 25. mars 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er hi rasshøl fordi mannen hun hadde sex med var et rasshøl? Er mannens kone rasshøl og da? Anonymkode: 37bbd...f62 Hi er et rasshøl som har sex med en gift rasshøl ja. Og nei, kona er ikke et rasshøl. Anonymkode: c2fec...d6a
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #49 Skrevet 25. mars 2023 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Er hi rasshøl fordi mannen hun hadde sex med var et rasshøl? Er mannens kone rasshøl og da? Anonymkode: 37bbd...f62 Ja, like barn leker best. Anonymkode: 0b862...ddc
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2023 #50 Skrevet 25. mars 2023 Veldig mange menn juger jo for begge parter, da. Til kona sier de at de jobber overtid, til elskerinna sier de at de lever i et kaldt ekteskap, eller at de snart skal skilles, eller at de aldri har sex hjemme, eller hva som helst egentlig. Alt de kan få henne til å tro på, som gjør at hun blir i det hemmelige forholdet litt til. For da får han nemlig sex og spenning ute, samt sex og trygghet hjemme... vinn&vinn for ham. Ikke for den som går og tror han er trofast, og heller ikke for den som tror at han en vakker dag skal velge henne i stedet. Anonymkode: f7cc3...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå