Gå til innhold

Mannen er gift enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et forhold til en gift mann i 2 år for 10 år siden...

Han er fremdeles gift med henne.. fy søren. Har hun ikke skjønt det enda? At hun er gift med en kåt jævel? 

Anonymkode: 1a8bb...34c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange som tilgir utroskap og kan fikse forholdet, men mange vil ikke snakke om det fordi andre kvinner skriker opp om mangel på selvrespekt og er dømmende. 

Anonymkode: bab85...64f

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det er mange som tilgir utroskap og kan fikse forholdet, men mange vil ikke snakke om det fordi andre kvinner skriker opp om mangel på selvrespekt og er dømmende. 

Håper de er lykkelig da 😳😳 var jeg som dumpet han.. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde et forhold til en gift mann i 2 år for 10 år siden...

Han er fremdeles gift med henne.. fy søren. Har hun ikke skjønt det enda? At hun er gift med en kåt jævel? 

Du er bare sur for at de har fått det til å fungere. Han brukte deg til nettopp å komme gjennom en vrien periode. Slutt å sutre over noe du ikke har noe med lenger. 

Anonymkode: 0b862...ddc

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du er bare sur for at de har fått det til å fungere. Han brukte deg til nettopp å komme gjennom en vrien periode. Slutt å sutre over noe du ikke har noe med lenger. 

Anonymkode: 0b862...ddc

Mest trolig har han nok funnet en annen å pule på.

Anonymkode: 37bbd...f62

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Mest trolig har han nok funnet en annen å pule på.

Det tror jeg også 

Skrevet

Så flott for dem. Du da HI - singel enda?

Anonymkode: b9327...5bd

Skrevet

Jeg har også hatt forhold til menn som er opptatt. Det er bare en av de som har gått og det var ikke min skyld. De har nok bare funnet andre ja 

Anonymkode: 79b78...d8e

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor så negativ mot hi og positiv til han som bedro kona si?

Dette er så typisk kvinner. Kosemos mot den utro mannen, kvinnen han var utro med kan brenne i helvete.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg har også hatt forhold til menn som er opptatt. Det er bare en av de som har gått og det var ikke min skyld. De har nok bare funnet andre ja 

Anonymkode: 79b78...d8e

Var jeg som dumpet han

Skrevet

Jeg er ikke singel. Jeg er gift.

Skrevet

Hvorfor så negativ mot hi og positiv til han som bedro kona si?

Dette er så typisk kvinner. Kosemos mot den utro mannen, kvinnen han var utro med kan brenne i helvete.

Ja, sånn er det her på forumet 🙄

Skrevet

Utro folk kan brenne i helvete spør du meg. 

Anonymkode: eab62...bb5

Skrevet

Da har han jo funnet seg en annen å pule på. Hva trodde du da, at han skulle gå i livslang sorg over at du brøt med han?

Anonymkode: e1018...8e8

Skrevet

Det er noe av det rareste jeg hørt noen beklage seg over, at noen har et fungerende ekteskap. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke singel. Jeg er gift.

Så likevel lager du dette innlegget? Hmmm

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Håper de er lykkelig da 😳😳 var jeg som dumpet han.. 

Da er de lykkelige da, siden de fortsatt er sammen. 

Anonymkode: 7a66d...380

Skrevet

Tenk heller på ditt eget ekteskap du, Hi. 

Skrevet

Hi - du valgte helt bevisst å ha et to år langt forhold til en mann du visste var gift.

Likevel omtaler du kona hans, som mest trolig ikke vet om utroskapen, i en nærmest foraktfull tone fordi hun fremdeles er gift med ham...

Det tyder på at du, til tross for at du er gift på ny, aldri helt har kommet over det at han ikke valgte deg (selv om du endte med å dumpe ham). Og så snakker du ned kona hans?

For alt du vet kan det til og med være at hun visste om deg den gangen, eller at hun fant det ut og de sammen valgte å reparere forholdet fordi de hadde vært lykkelige sammen og at de greide å bli lykkelige sammen. Jeg antar det svir.

Det er selvfølgelig også en mulighet for at han fremdeles er utro uten konas viten - og likevel er det henne du velger å rakke ned på, ikke han som lurte både deg og har lurt kona.

Når dette svir så mange år etterpå, til tross for at du i mellomtiden selv er blitt gift, så bør du kanskje starte med å være ærlig med deg selv...

Anonymkode: 6ee86...529

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hi - du valgte helt bevisst å ha et to år langt forhold til en mann du visste var gift.

Likevel omtaler du kona hans, som mest trolig ikke vet om utroskapen, i en nærmest foraktfull tone fordi hun fremdeles er gift med ham...

Det tyder på at du, til tross for at du er gift på ny, aldri helt har kommet over det at han ikke valgte deg (selv om du endte med å dumpe ham). Og så snakker du ned kona hans?

For alt du vet kan det til og med være at hun visste om deg den gangen, eller at hun fant det ut og de sammen valgte å reparere forholdet fordi de hadde vært lykkelige sammen og at de greide å bli lykkelige sammen. Jeg antar det svir.

Det er selvfølgelig også en mulighet for at han fremdeles er utro uten konas viten - og likevel er det henne du velger å rakke ned på, ikke han som lurte både deg og har lurt kona.

Når dette svir så mange år etterpå, til tross for at du i mellomtiden selv er blitt gift, så bør du kanskje starte med å være ærlig med deg selv...

Hun dumpet sikkert han fordi han aldri gikk fra kona. Ganske vanlig. 

Det vi mennesker ofte er opptatt av er å skape historie sammen. Lage minner. I et ekteskap blir det gjerne mange, og det også selv om en er utro, for selv om du aldri ville trodd det, så er den personen du har skapt dette med, fremdeles den samme. Det blir bare et tillegg og en ny nyanse. Som jo i noen tilfeller kan være både tøft og uoverkommelig. 

Dette er bitterhet fra hi tror jeg. Ganske sikkert. Det er også forståelig, men det er egentlig bare en  som har ansvar her. Mannen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hun dumpet sikkert han fordi han aldri gikk fra kona. Ganske vanlig. 

Det vi mennesker ofte er opptatt av er å skape historie sammen. Lage minner. I et ekteskap blir det gjerne mange, og det også selv om en er utro, for selv om du aldri ville trodd det, så er den personen du har skapt dette med, fremdeles den samme. Det blir bare et tillegg og en ny nyanse. Som jo i noen tilfeller kan være både tøft og uoverkommelig. 

Dette er bitterhet fra hi tror jeg. Ganske sikkert. Det er også forståelig, men det er egentlig bare en  som har ansvar her. Mannen.

Enig. Det er bare mannen som har ansvar.

Men at Hi, som visste han var gift da hun valgte å være med ham, hun burde virkelig ikke rette sin bitterhet og nedlatenhet mot kona til mannen.

Enig også i det du skriver ellers, at det er mye mer som holder par sammen. Jeg kjenner to par hvor ene i begge forhold var langvarig utro, ganske stygge tillitsbrudd mtp. hvem de var utro med også. Begge parene valgte å jobbe med forholdet, innrømmet at de ikke hadde tatt godt nok vare på forholdet før utroskapen, og valgte heller enn å gå fra hverandre å jobbe for å bygge opp igjen tillit og samhørighet. Begge parene holder sammen og er fremdeles lykkeligere enn de var i perioden før utroskapen. Begge ligger 20 år tilbake i tid.

Det er ikke alltid man bør holde sammen etter utroskap, men det er mange som greier det og kanskje enda flere som kunne fått det til om begge var interessert i å jobbe for det.

Skrevet

Hva er det med folk her? Han er tydeligvis en jævla idiot og en løgner. Mest sannsynlig så holder han på med andre på si hele tiden og om han blir ferskere så lyver han og sier at det var en feil, eller at han ble lurt og lover at det ikke skal skje igjen. 

Den eneste med skyld her er mannen som var/er utro! 

Anonymkode: a1072...ec6

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Her lå der veldig mye tolkning basert på veldig lite informasjon fra hi. Det eneste hi uttrykker er jo overraskelse over at kona til eks-elskeren enda ikke har oppdaget at hun er gift med en utro jævel. Derav, og jeg siterer hi: «Har hun ikke skjønt det enda?»

Men i kjent dib-stil, der mannen som er utro skal tilgis mens dama han var utro med for alltid skal leve i skam, så tillegges hi, en hel del ting. Hun er SELVSAGT bitter fordi eks-elskeren ikke valgte henne, i den grad at der fortsatt «svir»… og hvor snakker egentlig hi nedsettende om kona her? Hun er jo bare overraska over at hun ikke har funnet ut hvem hun er gift med?

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Her lå der veldig mye tolkning basert på veldig lite informasjon fra hi. Det eneste hi uttrykker er jo overraskelse over at kona til eks-elskeren enda ikke har oppdaget at hun er gift med en utro jævel. Derav, og jeg siterer hi: «Har hun ikke skjønt det enda?»

Men i kjent dib-stil, der mannen som er utro skal tilgis mens dama han var utro med for alltid skal leve i skam, så tillegges hi, en hel del ting. Hun er SELVSAGT bitter fordi eks-elskeren ikke valgte henne, i den grad at der fortsatt «svir»… og hvor snakker egentlig hi nedsettende om kona her? Hun er jo bare overraska over at hun ikke har funnet ut hvem hun er gift med?

Men det er jo hi som påfører kona hans skam. Hun er dum som ikke har skjønt hva slags mann hun lever med. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Men det er jo hi som påfører kona hans skam. Hun er dum som ikke har skjønt hva slags mann hun lever med. 

Det har da hi virkelig ikke sagt. Hvorfor dette enorme behovet for å pålegge hi så mye negativt? Man kan fint være overrasket over at en kvinne ikke har oppdaget at hun er gift med en som er utro uten å mene at kvinnen er dum, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...