Gå til innhold

Ville du blitt glad for en slik overraskelse?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg er redd for at hun ødelegger noe av turen til de andre. De har som sagt vært på tur sammen flere ganger før, så om de ønsket henne med denne gangen så ville de nok ha spurt henne. Det har de ikke. Hun henger seg derfor ubedt på og hun er ikke et menneske som ber de andre gjøre sine ting mens hun ligger ved bassenget alene. 

Jeg er dessuten litt bekymret for at hun kan finne på å gjøre det samme med oss en gang om dette er vellykket. For meg hadde det ødelagt hele ferien. 

Anonymkode: 54a3f...f66

Det hadde helt kommet an på hvem det var om jeg hadde blitt glad eller ikke. Men det er vel ofte dem som er litt grenseløse og dermed litt slitsomme som kan finne på å gjøre noe slikt. 

Jeg hadde tatt en telefon til de som skal reise, tror jeg, slik at de ikke blir helt overrumplet på flyplassen. Og så hadde jeg sagt klart fra til svigermor at slikt hadde jeg ikke taklet og det må hun aldri finne på å gjøre mot dere. Vil hun være med på ferie fåe hun ta det opp som et normalt menneske. 

Anonymkode: e60ea...60c

Fortsetter under...

Hvis jeg og en kusine ferierte og en tredje kusine slang seg på, ville jeg ha blitt overlykkelig. Jeg liker alle mine kusiner og er venn med dem. Men jeg er også vant til at folk spør fint når de vil tilbringe tid sammen, og jeg gjør det selv også. Dersom jeg (ved en tilfeldighet) møter folk jeg kjenner på f eks et feriested, så går jeg ikke automatisk ut fra at de ønsker å tilbringe ferien med meg, eller spise alle måltider med meg. Så jeg ville ha forventet at en person som dukka opp tilfeldig (eller som overraskelse) ikke kun baserte seg på å henge på de andre hele ferien. Vedkommende må selv ha en plan for hvordan dagene skal tilbringes, og så kan vi være sammen når det passer sånn.

Når dette er sagt: min svigermor og svigerfar hadde nettopp gullbryllup, og av sin datter fikk de en tur i gave, der de skulle besøke sine hjemtrakter sammen med datteren, hennes sønn og svigerdatter. Jeg og mannen min vurderer å overraske dem ved å dukke opp vi også. Men det vet vi de vil bli veldig glade for.

Anonymkode: 9a447...8d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...