Gå til innhold

Kiosk på fotballcup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått i oppdrag å ta med noe til kiosken på fotballturnering i helga. Jeg spiser ikke kaker og baker heller ikke kaker selv. Har dere noen gode tips til hva jeg kan ta med? Evt noe jeg kan kjøpe?

Anonymkode: e104e...3c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har fått i oppdrag å ta med noe til kiosken på fotballturnering i helga. Jeg spiser ikke kaker og baker heller ikke kaker selv. Har dere noen gode tips til hva jeg kan ta med? Evt noe jeg kan kjøpe?

Lapper?vafler?

Anonymkode: 0fd7d...dd5

Skrevet

Fylte horn - du kan bruke ferdig pizzadeig, ha på skinkebiter og revet ost og stek.

Anonymkode: 6efbd...dd8

Skrevet

Mellombarer. 6 stk i en pk, alle er pakket inn og kan selges enkeltvis.

Frukt? Må ikke være kaker og junk. 

Kjeks, feks Bixit eller andre "grove" typer. Vet det er sukker i massevis, men noe uten sjokoladetrekk. 

Vafler

Anonymkode: b21bf...74f

Skrevet

Har du fått beskjed om å "ta med noe" eller har du fått beskjed om å ta med kake? Jeg er vant til at frukt, vafler, sjokolade/mellombar blir ordnet av klubben mens vi har med kake, så jeg ville kjøpt f.eks sjokoladekake fra fryseren på Rema.  Eller du kan benytte anledningen til å lære deg å bake kake. 

Anonymkode: 77a44...afd

Skrevet

Fruktspyd, pappbeger med frukt i, kjøpeboller. 

Anonymkode: 8981e...cf4

Skrevet

Å bake en brownies fra Toro greier selv de sløveste og det er er de kakene som ryker først i en kiosk. 

Anonymkode: 75d1e...7c7

Skrevet

Tusen takk for gode tips 😊 Jeg tror vi satser på pizzahorn. Det måtte ikke være kake nei, det kunne være hva som helst.

Og for å oppklare, jeg kan å bake men jeg gjør det ikke. 

Hi

Skrevet

Evt kan du kjøpe et par pakker med kanelsnurrer fra frysedisken. Det gjør jeg når jeg ikke gidder å bake.

Anonymkode: bb6e5...f9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...