Gå til innhold

Gi meg dine beste ferietips i Danmark og overnattingssteder med barn 🙌🏻

Anbefalte innlegg

Vi skal til Danmark, inkludert noen dager i Legoland. Men hvor overnatter vi med 2 barn? Kan være 20-30 min kjøreavstand til Legoland. Hotell/leilighet, ikke camping/små hytter. 

Kriteriene er at det må være rent, moderne, og fint område 😅 

Har du andre tips på hva vi burde få med oss eller hva vi burde unngå, skriv gjerne! 😊

Anonymkode: 828b1...88c

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 23.3.2023 den 12.26):

Vi skal til Danmark, inkludert noen dager i Legoland. Men hvor overnatter vi med 2 barn? Kan være 20-30 min kjøreavstand til Legoland. Hotell/leilighet, ikke camping/små hytter. 

Kriteriene er at det må være rent, moderne, og fint område 😅 

Har du andre tips på hva vi burde få med oss eller hva vi burde unngå, skriv gjerne! 😊

Vi var veldig fornøyde med Kolding Hotel apartments. Moderne, stilrent og midt i sentrum, slik at man får litt byliv. Barna kan likevel løpe fritt utenfor leilighetene. Nydelig park midt i byen og biblioteket i Kolding er fantastisk for barn. Heller ikke så lang kjøretur til strand og til en veldig fin gård med mange dyr. 

37 minutter til Legoland, men det var det verdt😊

Anonymkode: 585cd...d88

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Vi var veldig fornøyde med Kolding Hotel apartments. Moderne, stilrent og midt i sentrum, slik at man får litt byliv. Barna kan likevel løpe fritt utenfor leilighetene. Nydelig park midt i byen og biblioteket i Kolding er fantastisk for barn. Heller ikke så lang kjøretur til strand og til en veldig fin gård med mange dyr. 

37 minutter til Legoland, men det var det verdt😊

Anonymkode: 585cd...d88

Tusen takk, det høres ut som noe for oss så det skal vi sjekke ut! 😄🙌🏻

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...