Gå til innhold

Når er det best å besøke dyreparken i Kristiansand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra Juni til August. Både økonomisk og hva som er åpent. Hvor folksomt det er

Anonymkode: d59b1...e42

Skrevet

Juli er håpløs, altfor mye folk.

En helg rett før eller etter skoleferien er perfekt, da er alt åpent, men ikke så voldsomt trykk med folk enda.

Anonymkode: 81fc5...931

Skrevet

Så lenge du har mulighet til det, så ville jeg holdt meg langt unna fellesferien i det minste.

Anonymkode: 8fea2...906

Skrevet

Juni!

Anonymkode: 12cbd...94f

Skrevet

Hadde tenkt å anbefale høstferien...

Anonymkode: 3e942...353

Skrevet

Jeg liker jo juli jeg da. 

Anonymkode: 02ee1...bc7

Skrevet

Det kommer ann på hva dere ønsker å gjøre der. Er det for selve dyreparken eller er det for sabeltann osv? 

Vi har vært der i juni flere ganger og trives da, også mine unger. Mine tidligere bonusbarn var ikke så imponert. Mine barn liker dyra, rusle rundt og oppleve det som skjer her og nå. Hva de ender opp med å se bryr de seg lite om, bare de får med seg hva som skjer rundt de. Mine bonusbarn skulle se kaptein sabeltann, forestilling i kardemommeby og mating, så var de ferdige. Siden alt ikke da var åpent eller det skjedde noe hele døgnet fikk de ikke med seg alt siden ting kræsjet litt. De var ikke interesserte i se på dyra og det dyreparken egentlig er. Så bi endte med å dele oss litt i ferien. Vi dro med mine barn til dyreparken siden både meg og min tidligere mann likte oss der og likte å rusle rundt uten kø overalt, ingen av oss måtte få med oss alt også var det mulig å sove i kardemommeby uten å bli helt blakk. Noe som jeg vil anbefale sterkt. Vi storkoste oss nemlig. Vi kunne rusle rundt i parken etter stengetid, da opplevde vi mye mer siden mange av dyrene da kom mere frem siden det ikke var mange mennesker. 

Vi har også vært der i slutten av august. Også fint, men jeg syns dyra var litt mer slitene da enn i juni. Så de hadde hatt en måned med masse stressa mennesker. Mulig det har noe med årstiden også, men jeg vet ikke og det kan åre tilfeldig. 

Anonymkode: deb18...dfb

Skrevet

Var der i juli i fjor, ikke noe stort problem og for mye folk for oss egentlig, eneste er var vel i grunn om man skulle kjøre tømmerrenna eller sånn, da var det en del venting. Men ellers helt ok. Mat bestiller man i app, så man slipper å stå i endeløse køer der. Fint vær hadde vi også 😊

Anonymkode: 1cee8...bd2

Skrevet

Vi var en gang der å var veldig skuffet over alt som var stengt. Nå drar vi kun i høysesongen når alt er åpent.

Anonymkode: f8e98...36d

Skrevet

Tusen takk for svar 

Blir nok Juni. Høres bra ut.

Vi liker også å tusle rundt. Kaptein Sabeltann blir for skummelt 

Skrevet

Juni :)

Anonymkode: 9ba17...85a

Skrevet

Om natten. Snik dere inn

Anonymkode: d2dea...0ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Om natten. Snik dere inn

Anonymkode: d2dea...0ef

Takk for tips 👌

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med siste helga i juni. Høysesong nok til at alt er oppe og går, og skuespillerne er på plass. Også er det helga før Sabeltann forestillingen starter opp - så mange utsetter til det. Har ikke opplevd trengsel på det tidspunktet.

Anbefaler Abra havn

Anonymkode: c8e0c...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...