ReneRene Skrevet 22. mars 2023 #1 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg rapporterte en tråd med grovt sjikane. Ryddet etter 27 timer En bruker blir kritisert og tråden blir ryddet etter en time. Ok. Det han være at brukeren er utenfor det å betegner sin egen situasjon, som skal verge Er det noe vi alle bør forstå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Del Skrevet 22. mars 2023 ReneRene skrev (11 minutter siden): Ok. Det han være at brukeren er utenfor det å betegner sin egen situasjon, som skal verge Hva mener du med det? Anonymkode: 0d943...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 22. mars 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med det? Anonymkode: 0d943...7b4 Ja Gud vet. Jeg lurer selv for å være ærlig Hm kanske en bivirkning her. Uten at deg gjør mej en prosent tryggere,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Del Skrevet 22. mars 2023 ReneRene skrev (18 minutter siden): Ja Gud vet. Jeg lurer selv for å være ærlig Hm kanske en bivirkning her. Uten at deg gjør mej en prosent tryggere,,, ???????? Anonymkode: 0d943...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 22. mars 2023 #5 Del Skrevet 22. mars 2023 Hvilken tråd var det det gjaldt? Fikk du opp noen feilmelding når du rapporterte? Jeg har nå gått igjennom de siste ukers rapporteringer og alle har vært ryddet innen 24 timer siden rapporten ble sendt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå