Gå til innhold

Kan jeg gå med god samvittighet nå?

Anbefalte innlegg

Ingen følelser for mannen lenger annet enn vennskapelige/broderlige. Ingen sex. Ingen gode, dype samtaler. Prøvd i snart to år med parterapi og sexolog og psykolog. Ingen resultater. Ser ingen fremtid med han. Kan jeg gå med begrunnelsen «vi er bare venner»?

Anonymkode: 34b13...e9d

Fortsetter under...

Regner med at det er du som har hatt flere tråder før om dette.

Det er ingen tvil, du kan gå og du bør gå, for det er ødeleggende for deg å fortsette i dette forholdet.

Gå ut og skap deg et godt liv for deg og ungene, og så kan heller du og barnas far samarbeide best mulig om samvær og barnas beste. Det er ikke til barnas beste at du blir ødelagt for å tviholde på et forhold som ikke er bra for deg ❤️

Anonymkode: 77d66...e77

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ingen følelser for mannen lenger annet enn vennskapelige/broderlige. Ingen sex. Ingen gode, dype samtaler. Prøvd i snart to år med parterapi og sexolog og psykolog. Ingen resultater. Ser ingen fremtid med han. Kan jeg gå med begrunnelsen «vi er bare venner»?

Anonymkode: 34b13...e9d

Du kan gå med hvilken begrunnelse du vil. At du vil få det bedre som singel er jo alt du trenger å tenke. Ingen skal delta i et forhold bare av veldedighet eller gammel vane.

Anonymkode: 0c23f...452

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...