Gå til innhold

Kan som ligger på fanget mitt og biter hardt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en pus på 9 mnder. Hun kommer frivellig opp på fanget mitt og maler veldig når jeg klapper henne å legger seg ned. Likevel biter hun meg hardt 5-6 ganger. Hvorfor gjør hun det? 

Anonymkode: f3a69...bae

Fortsetter under...

Skrevet

Det er kos! Jeg holder bare hånden helt stille til hun slipper. Hun gjør det aldri med barna, bare med meg. Perforerer aldri huden. 

Anonymkode: 02fbd...e04

Skrevet

Min katt biter meg i leggen mens jeg sitter stille. Det er ofte fordi hun vil ha noe. Mat, vann, kos, lek osv.

Anonymkode: 7d8be...2b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Min katt biter meg i leggen mens jeg sitter stille. Det er ofte fordi hun vil ha noe. Mat, vann, kos, lek osv.

Men her har hun jo selv valgt å ligge på fanget å maler når jeg klapper henne,likevel biter hun.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Men her har hun jo selv valgt å ligge på fanget å maler når jeg klapper henne,likevel biter hun.

Det gjør min også

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er kos! Jeg holder bare hånden helt stille til hun slipper. Hun gjør det aldri med barna, bare med meg. Perforerer aldri huden. 

Anonymkode: 02fbd...e04

Hun gjør det samme med sønnen min,men han er 11 år da så han tåler det. Men vi prøver å venne pusen av med å bite sånn.

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hun har valgt å ligge der, men ikke valgt at du klapper. Klapper du henne steder som katter ikke liker? Ser du etter andre signaler hun sender ut for å be deg stoppe før hun biter, for de er jo der...

Anonymkode: 6bbf3...90c

Skrevet

Min katt pleide å bite meg når han koste seg ekstra mye. Det er vist helt normalt.  

Om du klapper den på magen så er det refleks som kan utløse det. 

Anonymkode: 8c101...d8b

Skrevet

Hadde en katt før som kunne ligge og kose  og male, men plutselig var det nok, og hun gikk rett i angrep. 

Anonymkode: 1689d...3dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Min katt pleide å bite meg når han koste seg ekstra mye. Det er vist helt normalt.  

Om du klapper den på magen så er det refleks som kan utløse det. 

Anonymkode: 8c101...d8b

Klapper vi på magen så biter hun aldri,det elsker hun faktisk. Hun liker jo å bli klappet også,men kanskje det bare er fordi hun koser seg ekstra som flere nevner her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...