Gå til innhold

Er man sær fordi man ikke vil at kjæresten skal bli gode venner med mine venninner?

Anbefalte innlegg

Jeg er kjempe glad for at kjæresten min og mine venninner kommer godt overens når vi henger i gruppa men jeg ser ikke noe grunn til at dem skal ha et eget vennskap utenom meg, da mener jeg og legge hverandre på sosialemedier og snappe hverandre på snapchat. Uansett hvor glad jeg er i kjæresten er det greit å ha venninnene mine å gå til om noe skulle skje, uten at de støtter ham også fordi de har blitt så gode venner «at de ikke kan gå i mot ham».

Jeg legger ikke til mine venninners kjærester eller samboere på sosiale medier, de er ikke mine venner, jeg er grei og inkluderende med dem, og har ikke noe behov for å bygge et vennskap med dem uten venninna mi til stedet.

Hva føler dere rundt slikt? 
føler bare litt små ubehag når vis en av venninne mine skal bestemme for å spør om snapchaten hans osv når vi har fest eller henger sammen, jeg vet det er også ubehageligt å si nei til slikt spørsmål men ser ikke behovet

Anonymkode: 02940...89b

Fortsetter under...

Hmm, aldri tenkt på....

Har flere av mannens kompiser på facebook, men ingen av dem på snap.

Tror det er litt annerledes med generasjonen under meg. Sønnen min på 23 år bruker jo bare snap i all kommunikasjon med venner, og jeg vet at hans kjæreste har hans kompiser der.

Anonymkode: a6978...c18

Jeg tenker at dette aldri har vært, og aldri vil bli, nødvendig å tenke over. Jeg inngår ikke i relasjoner der usikkerhet og mangel på tillit er en utfordring. 

Anonymkode: bc6ba...4ad

At han blir bff med venninene dine, kan jeg forstå at du ikke er komfortabel med. Men face, snap og insta? Det er å overdrive. En sånn usikkerhet bør jobbes med. Et forhold bør være bygget på tillit.

Anonymkode: c49f1...b78

Annonse

Jeg har enkelte av mine venninners ektefeller på snap. Jeg har aldri sett på det som problematisk. Min mann har noen av mine venninner på snap også. Vi har også hverandre på Facebook. Helt uproblematisk. Jeg anser meg såpass trygg med meg selv og mitt forhold at jeg aldri har reflektert over at det er ett problem. Mine venninner er viktige for meg, å heg anser det som viktig og normalt å ha en ok/god relasjon til deres partnere. At vi har hverandre på snap betyr ikke at det sendes nakenbilder/ lettkledde bilder, hemmeligheter, at man utveksler dype samtaler osv. Ikke legg så mye i hva snap/some er, du overdriver. 

Anonymkode: b98bd...7dd

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Går du på ungdomsskolen? Håper du lærer å skrive før du blir voksen.

Anonymkode: dce97...249

Har du et trist liv? Håper du får deg hjelp før du er så spydig mot andre :) 

Anonymkode: 02940...89b

Det er ikke sært, men det et litt drama. Og sjalusi foran. Eller usikkerhet. Tenker du at han skal sende upassende snapper til venninnene dine? Og tror du da at de ikke sier fra? Det kunne aldri falle deg inn å være venn med kompisene hans heller? På noen sosiale medier?

Anonymkode: 1c47d...556

Syns det er weird hvis man skal bli nesten nærmere venner enn man er med den som førte sammen de to personene. Og jeg driver heller ikke og snapper med min samboers kompiser for å etablere en egen relasjon til hver av dem. Jeg godtar at min relasjon med dem går via ham.  Ikke rett forbi ham.

Anonymkode: b989d...e15

Annonse

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Det er ikke sært, men det et litt drama. Og sjalusi foran. Eller usikkerhet. Tenker du at han skal sende upassende snapper til venninnene dine? Og tror du da at de ikke sier fra? Det kunne aldri falle deg inn å være venn med kompisene hans heller? På noen sosiale medier?

Anonymkode: 1c47d...556

Kanskje du skal lese hovedinnlegget, så du ser hva saken egentlig er?
HI sier ikke noe om upassende snapper. Hun snakker om hvor man har tilknytningen og lojaliteten hen. 

Anonymkode: b989d...e15

Og her kommer jeg og har ikke peiling på hvem mannen min har på snap 😄 antar han har mine venninner der, jeg har jo hans kamerater på snap. Men nå er vi nærmere 50 da, det kan jo være en medvirkende årsak til manglende interesse for sånt 😉

Hvor mye dritt har du egentlig tenkt å slenge om mannen din til venninner?? Har aldri tenkt at dette er noe problem for voksne folk. Men hører ikke ut som du tenker at forholdet vil vare lenge.

Anonymkode: c3487...e98

Hæ? Jeg har mange av mannens venner på snap, og snaper med dem regelmessig. Likevel vet jeg at de, ved et brudd mellom mannen og meg, hadde stått bak mannen 100%. 

Anonymkode: 5af98...b70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...