Anonym bruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Hvor omfattende er det? Hvor mye har skjemaet SRS-2 å si? Syns det er vanskelig å svare på skjemaet.. gutten min er jo ikke sosial Anonymkode: 239b0...9f5
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2023 #2 Skrevet 20. mars 2023 Jeg synes det var veldig omfattende. Det var evnetester og nevrotester, spørreskjemaer i øst og vest. Tror gutten hadde 5 tester og jeg hadde 4 eller noe sånt. Men det var ganske intensivt, så diagnosen kom etter 7 mnd. Aner ikke hvilket skjema du snakker om en gang, dor det har vært så mange. Om det er det som skrives før første time, så fikk vi beskjed om å svare så godt vi kunne Anonymkode: c02f6...4ce
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Skrevet 20. mars 2023 Opplevde det også som veldig omfattende, det var mange tester, spørreskjemaer, observasjoner av samspill både i barnehagen, med foreldre og med lege på bup. Anonymkode: 0d6cb...9a7
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 Én intens måned med skjemaer, intervjuer, tester, observasjoner og legeundersøkelse. Svar etter beste evne. Anonymkode: 0f449...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå