Gå til innhold

Erfaringer med å velge hotellrom med delt bad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en solo-storbytur til høsten og kom over et fint hotell med fantastisk beliggenhet som tilbyr rom som deler bad. Vet ikke hvor mange som deler, men hotellet tilbyr begge deler ser jeg. Byen jeg skal til er relativt dyr når det kommer til overnatting, derfor frister det litt å ta sjansen og spare en del penger der. Hvor mye tid bruker jeg på badet uansett liksom. 

Men jeg vet ikke, kjedelig å risikere køer, og man har ingen garanti for at de andre gjestene tar hensyn til de andre. Selv om det burde kunne forventes. Noen som har erfaring med det?

Anonymkode: 73f1d...2e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg aldri gjort. Var ferdig med det samtidig som jeg var ferdig med interrail. For meg er muligheten til en dusj - og å kunne gå på do - i fred og ro en forutsetning

Anonymkode: a0569...f89

Skrevet

Gjorde det da vi var unge. Alle stedene vi var hadde de bad som i en garderobe, flere dusjer med skillevegg mellom og flere små toaletter.

Fungerte helt fint 

Nå tenker jeg litt annerledes og vil ha eget bad.

Anonymkode: ef63e...1e6

Skrevet

Gjorde det i sommer, da det var eneste alternativ. Og jeg vil si, aldri igjen. Flere ganger jeg skulle gå på do var det opptatt, og jeg klarte ikke slappe av med tanke på at andre snart kunne dra i døra.

Og på natta var jeg redd for å bli overfalt innpå der😅

Skrevet

Ja, jeg har erfaring. Sist gang jeg erfarte det var som nittenåring. ALDRI igjen! 

Anonymkode: eb694...1ab

Skrevet

Det hadde jeg lett gjort😊 Men så er jeg vant til campingferier med felles dusj og toaletter. Null stress det😊

Anonymkode: 6c1aa...187

Skrevet

Vi har gjort det, vanlig på små hotell i Japan, gikk helt fint. Var rent og ikke kø.

Anonymkode: 9ad3e...8af

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det hadde jeg aldri gjort. Var ferdig med det samtidig som jeg var ferdig med interrail. For meg er muligheten til en dusj - og å kunne gå på do - i fred og ro en forutsetning

Vi som ikke ble gamle kjerringer ferdig med interrail hadde ikke brydd oss om delt bad.

Anonymkode: 7dd3e...fc9

Skrevet

Det hadde jeg ikke gjort. Når jeg var ung og bare ville reise uten å ha særlig penger å reise for så kunne jeg delt bad med en hel by , men nå hadde jeg heller spart noen ekstra kroner for å ha mitt eget. En god investering. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Vi som ikke ble gamle kjerringer ferdig med interrail hadde ikke brydd oss om delt bad.

Anonymkode: 7dd3e...fc9

Hvia det å være gammel kjerring betyr at jeg har hotellrom meg eget bad så er jeg sjeleglad for at jeg er kjerring 🙂

Anonymkode: c3c7c...c93

Skrevet

Har delt bad i London nylig, det gikk kjempefint.

Anonymkode: 38ce7...b25

Skrevet

Jeg har bodd under mange forhold her og det, også i verste og farligste strøk. Da er det viktig å ha sitt eget uten å måtte forholde seg til ukjente. Men å dele bad på et greit hotell i trygt område ser jeg ingen problemer med. De pengene du sparer er vel verdt det så lenge det er i en storby med stive priser. Du har jo vann og vaskeservietter på rommet også regner jeg med, så du vil bruke badet lite. Jeg ser ikke noe problem her. 

Skrevet

Jeg bruker mye airbnb og velger blandt de billigste alternativene. Som regel er det delt bad. Det gar aldri vært noe problem. Et dted var vi 10 personer som delte et vad. Det var i meste laget, men selv der ble det overraskende nok ingen ventetid. De fleste stedene har det vært bare 2 eller 3 som har delt et bad.

Anonymkode: f15a1...efb

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hi, hi. Jeg er 55 og var på interrail i sommer. Det er en av mine favotittferieformer.

Anonymkode: f15a1...efb

Skrevet

Aldri i livet 

Anonymkode: a2c82...38f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...