Gå til innhold

Promping på trening

Anbefalte innlegg

Var på trening i dag, og damen foran meg feis seg gjennom hele timen. Synes jo synd på henne, men tror om det hadde vært meg, så hadde jeg gått derfra om jeg merket at jeg ikke ville klare å holde det inne. Er jo flaut og ubehagelig for dem rundt. Har dere erfart dette?

Anonymkode: 38d2d...c19

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438923-promping-p%C3%A5-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan skje om man tar i skikkelig på en del øvelser. Det er ikke bestanfig vanlig prumping, men noen trekker inn litt luft i skjelden. Da kan det jøres ut som pumping når den slipper ut.

Uansett er det ikke så farlig. Det er bra det finnes folk som ikke rar seg delv så voldsomt alvorlig.

Anonymkode: c895b...a41

Annonse

Havhesten2017 skrev (1 minutt siden):

hun kan ha en skade, feks en fødselsskade som forårsaker dette. Det er mye man ikke vet.... Jeg ville bare flyttet meg til et annet sted. Live and let live.......

Ja, kanskje. Derfor jeg syntes synd på henne. Men det var ikke plass til å flytte seg. Overfylt time.

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Om det var overfylt time og du ikke hørte noe lyd, bare kjente lukt - hvordan kan du da vite hvem lukten kom fra?

Anonymkode: d3028...4f7

Det var veldig lett å merke at den kom fra henne. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Dette er bare tull. 

Anonymkode: 56b34...a42

Hvorfor det?? Herregud folk er så mistroiske. Dette var dansetrening. Selv om det er trangt og vanskelig å flytte seg, så må man likevel ha såpass plass rundt seg for ikke å krasje at man merker hvor en lukt kommer fra om og om igjen, altså. 

Jeg har da ingen interesse av å dikte opp historier. Men om du ikke tror meg, så får det være ditt problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...