Gå til innhold

Hva serverte dere i konfirmasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg serverer ikke det jeg "vil" Jeg serverer mat jeg vet alle gjester vil like noe av, mest sannsynlig ganske mye også, av det som står fremme. Normalt er det både kjøtt og fisk. Ganske godt utvalg i begge deler samtidig som det er noe for både vegetarianere og veganere. Noen varmretter til de som foretrekker det. Mer gjestfri mat finner du faktisk ikke. 

Anonymkode: 90e1e...f02

Du har bra høyverdige tanker om deg selv som gjest. Pass på at egoet kommer inn inngangsdøren a det er godt oppblåst.

Anonymkode: 002e5...552

Videoannonse
Annonse
Skrevet

biđus og kaker etterpå 

Anonymkode: cca79...0c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis du ikke klarer å spise tacolefse med bestikk mangler du noen grunnleggende egenskaper selv. I tillegg er det langt mer sjarmerende med mennesker som klarer å innrømme at de tar feil. Jeg vet i hvert fall godt hvilken mat jeg hadde foretrukket å få servert av alternativene koldtbord og spennende taco.

Anonymkode: a9ffe...537

Herregud gi deg da!

Anonymkode: fbdaa...45d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tror du skal være forsiktig med hvem du anklager for å være arrogant.

Snakk for deg selv - jeg har selv spist taco i konfirmasjon hos andre. Det smakte fortreffelig og vi spiste helt uten å søle til verken bunader eller fintøy (vi har nemlig lært å bruke kniv og gaffel til å spise all slags forskjellig mat - anbefaler deg å lære det samme). Jeg som gjest fortrekker taco fremfor koldtbord. Så hvis du serverer koldtbord - hva sier det om deg som vert? Du serverer nemlig det du vil - koldtbord. Jeg er godt oppdratt så jeg ville spist godt, takket for maten og hatt det hyggelig med gjestene. Ville du stått i hjørnet og surmult over tacoen?

Anonymkode: 002e5...552

Nei det konfirmanten vil , om det ville servert taco hadde vi hatt flere retter 

Anonymkode: fbdaa...45d

Skrevet

Er det virkelig nødvendig å krangle om dette?? Noen liker koldtbord best, noen liker taco best, noen noe annet. Og det må da være greit?? Vi har jo alle forskjellig smak!! Regner med de aller, aller fleste spiser det som blir servert, og takker pent for maten!

Anonymkode: 35e8d...886

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...