Anonym bruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Jeg blir ikke automatisk kåt hvis jeg ser menn nakne... det som gjør at jeg ønsker sex med en mann er mine følelser for en mann. Jeg er altså ikke en person som tenner bare for å ha sex og bli ferdig. Jeg er mer en person som liker en mann, ønsker sex, men jeg blir ikke ferdig med han rett etterpå. (Beklager dårlig forklaring, håper du klarte å forstå hva jeg ville frem til) Her tror jeg menn og kvinner er forskjellige... eller er det mer personavhengig ? Anonymkode: 8618e...160
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 Det er nok personavhengig hva som pirrer, men jeg tror absolutt menn er mer visuelle. Anonymkode: 46482...ce5
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 På generell basis har menn et langt mer direkte og visuelt tenningsmønster enn det kvinner har. Kvinner bruker, generelt sett, lenger tid på å bli tent og responderer lettere på det auditative, berøring osv. og trenger ofte å føle seg vel i utgangspunktet. Selvfølgelig finnes det både unntak og nyanser, men ja, på generell basis vil en mann tenne på en naken kvinnekropp han finner attraktiv, mens en kvinne ikke vil tenne på å se en naken mannekropp hun finner attraktiv. Anonymkode: 28786...afd
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): På generell basis har menn et langt mer direkte og visuelt tenningsmønster enn det kvinner har. Kvinner bruker, generelt sett, lenger tid på å bli tent og responderer lettere på det auditative, berøring osv. og trenger ofte å føle seg vel i utgangspunktet. Selvfølgelig finnes det både unntak og nyanser, men ja, på generell basis vil en mann tenne på en naken kvinnekropp han finner attraktiv, mens en kvinne ikke vil tenne på å se en naken mannekropp hun finner attraktiv. Anonymkode: 28786...afd Så godt å høre at det ikke bare er meg ❤️ Anonymkode: 8618e...160
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Skrevet 18. mars 2023 Jeg er kvinne og jeg blir tent veldig fort, og av veldig lite. Jeg synst samboer er drit sexy og pen så jeg blir ofte kåt bare av og se på han😆 og er litt som menn akkurat da, må ha sex og en kjapp orgasme😊 Jeg må ikke ha lange forspill, er som regel alltid våt og klar uansett, men uken før mensen kan jeg vær litt mindre kåt😝 Hilsen dame 37 år😊 ps: jeg har blitt kåtete og kåtere med årene😆 Anonymkode: ee68d...fa8
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2023 #6 Skrevet 18. mars 2023 Menn er nok mer rasjonelle og kvinner mer emosjonelle ja. Anonymkode: adb66...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå