Gå til innhold

Er jeg for streng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har nettopp blitt 16 år, hun har en type hun har vært sammen med i 4 mnd. Hun har mast lenge om overnatting av han eller hos han. Jeg mener det er for tidligt og føler meg ikke så kompertabel med det.. hva tenker dere? 

Anonymkode: ff051...d95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de like gamle? Hvis det er sex du er redd for så har de hatt det uansett om de vil det, overnatting eller ei. Jeg flyttet sammen med min kjæreste i egen bolig når jeg var 17, så jeg må jo si jeg synes du er streng da. (Vi bodde sammen i 10 år). 

Anonymkode: cf6d4...088

Skrevet

Ja det synes jrg

Anonymkode: 0501a...625

Skrevet

Ja, det synes jeg. Hun er tross alt 16 år nå.

Anonymkode: dbb93...ccd

Skrevet

Nei, det er du ikke. Men sex har de allerede hatt. 

Anonymkode: 06ab3...378

Skrevet

Ja, du er alt for streng! Hun er 16 år! Selvsagt må hun få sove med typen. 

Anonymkode: 0c407...d28

Skrevet

Herregud..ja. ho er 16 år, la no ungdommen få kose seg 😊

Anonymkode: 537b2...4b9

Skrevet

Du er ikke for streng.

Anonymkode: c1066...b12

Skrevet

Jeg syns det har vært bedre om de har vært på overnatting her. Enten overnatting eller fest jeg har hørt andre forelde si det har vært, så jeg syms det er bedre de overnatter her enn drar på fest. 

Om de vil ha sex har de det uansett, bare på mer uegnede steder tenker jeg. Slik var det hvertfall når jeg var ungdom, var faktisk mindre sex når vi overnattet hjemme. 

Mine har endt opp i lange forhold, så jeg har ikke måtte ta stilling til flere gutter inn og ut døra her. Hadde de vært slike som ofte skiftet kjærester hadde jeg kanskje tenkt litt anderledes. Eldste hadde en kjæreste før han nå, de overnattet ikke sammen. Han hun har nå ble sammen litt før de ble 17 og er fortsatt sammen, nå er hun over tyve. Yngste fikk sin første kjæreste rett før hun ble 17 år og de virker som ett gammelt ektepar nå etter 1,5 år. 

Anonymkode: 73c43...4c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...