Anonym bruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 For noe BS! Ingen, virkelig ingen, bedrifter ønsker å ansette noen med hull i CV. Heller ikke i NAV eller i kommunale stillinger ansetter de mennesker med hull i CV. De mest skinnhellige av dem alle, som oppfordrer alle til å søke, og som selv har som mandat å få flest mulig ut i arbeid, uavhengig av nettopp hull i CV eller andre utfordringer, gjør det kun, ene og alene, for at de da kan vise til fin statisikk hvor minst én med hull i CV eller annen utfordring er kalt inn til intervju. Denne eller disse som ble kalt inn blir desverre ikke ansatt da noen med bedre kvalifikasjoner også søker og blir innstilt. Hver gang. Synd, trist, leit. Prøv igjen senere. Dagens utblåsning. Anonymkode: 578ec...3da
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Det er jo ikke hullet som er årsaken. Som du sier selv, noen med bedre kvalifikasjoner kommer inn og får jobben. Anonymkode: da0d4...e18
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 Du skal ikke få jobben PÅ GRUNN AV hullet, altså. Da har du misforstått totalt. Anonymkode: 1f67a...bdc
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 Huh... Jeg fikk akkurat ny jobb etter ett års opphold, selv med skade i ryggen, så umulig er det ikke Anonymkode: b9ba9...447
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2023 #5 Skrevet 17. mars 2023 Jeg har lange hull i cv, ingen problemer med å få jobb i det hele tatt. Det er jo årsaken til hullene og hva du har med deg av kvalifikasjoner som er avgjørende. Hullet er ingen automatisk kvalifikasjon. Anonymkode: 1fcb9...1b0
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2023 #6 Skrevet 17. mars 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er jo ikke hullet som er årsaken. Som du sier selv, noen med bedre kvalifikasjoner kommer inn og får jobben. Anonymkode: da0d4...e18 Utdanningen min er den samme, ofte bedre, men jeg har ikke erfaringen og opplæringen i akkurat de systemene som brukes. Kvalifikasjonene innebærer også erfaring. Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du skal ikke få jobben PÅ GRUNN AV hullet, altså. Da har du misforstått totalt. Anonymkode: 1f67a...bdc Det er jeg fullstendig klar over. Har ikke misforstått. Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Huh... Jeg fikk akkurat ny jobb etter ett års opphold, selv med skade i ryggen, så umulig er det ikke Anonymkode: b9ba9...447 Her snakker vi om en del mer enn ett år, hvor flere av dem har vært forgjeves jobbsøking. Andre jobber jeg har søkt har jeg vært for overkvalifisert. Anonymkode: 578ec...3da
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2023 #7 Skrevet 17. mars 2023 Er det ingen måte du kan få erfaringen med da? Slik at du kan lære deg de nye systemene? Det hjelper lite med utdanning om det er andre søkere som også er erfarne brukere. Anonymkode: 1fcb9...1b0
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2023 #8 Skrevet 17. mars 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Er det ingen måte du kan få erfaringen med da? Slik at du kan lære deg de nye systemene? Det hjelper lite med utdanning om det er andre søkere som også er erfarne brukere. Anonymkode: 1fcb9...1b0 Jeg har prøvd alt jeg kan komme på. Brukt NAV, brukt bemanningsbyråer, brukt eget nettverk, tilbudt praksis og frivillig arbeid. Vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Forslag? Anonymkode: 578ec...3da
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2023 #9 Skrevet 17. mars 2023 Jeg jobber i et firma som ansetter folk med hull i CV’en, meg inkludert og egentlig alle andre som jobber her. 😁 Så det finnes. Anonymkode: 0fe54...4db
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2023 #10 Skrevet 17. mars 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg jobber i et firma som ansetter folk med hull i CV’en, meg inkludert og egentlig alle andre som jobber her. 😁 Så det finnes. Anonymkode: 0fe54...4db Det er alldeles nydelig! Finnes mye bra arbeidskraft som aldri kommer frem om ikke ledelsen tør satse. Anonymkode: 578ec...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå