Anonym bruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Hvorfor lar dere være å prise varene som er billigst? Flaut å holde på sånn når det blir så synlig. Kiwi feks, der var det pris på de fleste frokostblandinger men ikke first price cornflakes feks. Rema har pris på alle tomater (løsvekt, cherry osv) men ikke de billige tomatene. Skjønner at butikkene sliter, men å la være å vise pris på det billigste er å lure kundene. Anonymkode: a6471...68d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 Det er nok en forglemmelse. Det er bare å gi beskjed til ansatte, at her mangler det pris. Det skal stå pris på alle varer i butikken. Anonymkode: 7d6c5...417
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er nok en forglemmelse. Det er bare å gi beskjed til ansatte, at her mangler det pris. Det skal stå pris på alle varer i butikken. Anonymkode: 7d6c5...417 Det er gjentagende hos flere kjeder og det gjelder alltid de billige varene. Neppe en forglemmelse. Anonymkode: a6471...68d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 Nja, jeg jobber på Kiwi og om distriktssjefen kommer innom og det ikke er pris på alle varer så får vi trekk på orden. Alt skal ha pris, men dessverre så er de nye lablene så utrolig lette for å poppe ut av lista om noen dunker borti. Anonymkode: cfcf2...e7d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nja, jeg jobber på Kiwi og om distriktssjefen kommer innom og det ikke er pris på alle varer så får vi trekk på orden. Alt skal ha pris, men dessverre så er de nye lablene så utrolig lette for å poppe ut av lista om noen dunker borti. Anonymkode: cfcf2...e7d Ok, så det er ikke en bevisst handling for å få kundene til å velge de dyrere varene? Jeg har lettere for å velge ut fra pris i stedet for å få en overraskelse når jeg kommer til kassa. Anonymkode: a6471...68d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2023 #6 Skrevet 16. mars 2023 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Ok, så det er ikke en bevisst handling for å få kundene til å velge de dyrere varene? Jeg har lettere for å velge ut fra pris i stedet for å få en overraskelse når jeg kommer til kassa. Anonymkode: a6471...68d Eierne vil jo at folk skal kjøpe first price etc. slik at merkevarene har svakere forhandlingskort. Anonymkode: 81e9d...bc0
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2023 #7 Skrevet 17. mars 2023 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Ok, så det er ikke en bevisst handling for å få kundene til å velge de dyrere varene? Jeg har lettere for å velge ut fra pris i stedet for å få en overraskelse når jeg kommer til kassa. Anonymkode: a6471...68d Tviler! First price er jo våre egne merker så i bunn og grunn sitter vi igjen med mer når vi selger egne merker enn andres merker. Mange av de selges jo med tap nå. Anonymkode: cfcf2...e7d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2023 #8 Skrevet 17. mars 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Tviler! First price er jo våre egne merker så i bunn og grunn sitter vi igjen med mer når vi selger egne merker enn andres merker. Mange av de selges jo med tap nå. Anonymkode: cfcf2...e7d Ok, da er det vanskelig å forstå. Kan ikke være tilfeldig når det gjelder både rema og kiwi, og alltid billigmerkene. Feks pulverkaffe hadde pris på alle utenom prima hos rema 1000. Et av mange eksempler. Anonymkode: a6471...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå