Gå til innhold

Hvor godt legger dere merke til gangen til menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Legger veldig godt merke til alle menneskers gange, uavhengig av kjønn. Særlig de som går på en litt utradisjonell måte😅

Anonymkode: 798e9...817

Tenker du noe ala Phoebe som løper med Rachel i parken nå? 🙃

Anonymkode: 2a0e2...be0

Annonse

Jeg tenkte at jeg ikke legger så mye merke til det, men nå da du spurte, kunne jeg finne fram mange ganglag til menn jeg kjenner/ser ofte veldig langt frem i hjernebarken, så jeg legger nok merke til det, og jeg tenker at det sier litt om personlighet, ja, men som en del av et større bilde. 

Anonymkode: 6ec31...19c

Åh nei! Nå begynte jeg å tenke på hvordan jeg selv går. 🙈Husker jeg reiste meg opp og gikk ut fra legen, da hun sier:"Ser ut som du har vondt? Du går litt humpete." Jeg bare :"Åh? Nei, jeg bare går sånn." (skal sies at jeg sliter med rygg, nakke, skuldre, bekken, og bein. 😂) Blærk. Jaja, jeg fikk meg da en mann.

Aldri tenkt på hvordan folk går. Men har jo lagt merke til noen som loffer av gårde. 

Anonymkode: e07e0...27e

Jeg legger merke til hvordan alle mennesker går. Er vant til å analysere gangmønster på jobb, så det ser jeg hos alle. 

Men det er sjelden det påvirker attraksjonen. Det er mer sånn; lengre standfase på venstre bein, forskyving av overkroppen over standbeinet på høyre, lite medbevegelse i armer og ulik steglengde... 

Anonymkode: 4d0b0...e48

Annonse

Nei, ikke bevisst, med mindre det er veldig uvanlig. Derimot plukker jeg det nok opp ubevisst, for jeg har ofte tatt meg selv i å gjenkjenne folk på lang avstand bare basert på ganglaget deres.

Anonymkode: 1779b...00c

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Åh nei! Nå begynte jeg å tenke på hvordan jeg selv går. 🙈Husker jeg reiste meg opp og gikk ut fra legen, da hun sier:"Ser ut som du har vondt? Du går litt humpete." Jeg bare :"Åh? Nei, jeg bare går sånn." (skal sies at jeg sliter med rygg, nakke, skuldre, bekken, og bein. 😂) Blærk. Jaja, jeg fikk meg da en mann.

Aldri tenkt på hvordan folk går. Men har jo lagt merke til noen som loffer av gårde. 

Anonymkode: e07e0...27e

Anonymkode: 96238...889

Anonym bruker skrev (På 16.3.2023 den 21.59):

Legger ikke merke til det hvis det ikke er uvanlig og spesielt, eller at jeg er veldig interessert i vedkommende. 

Anonymkode: ba4a1...950

Samme her. 

Anonymkode: d6c91...1e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...