Gå til innhold

Hvor mange timer pleier dere å sove om natten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt for lite.    Har et barn som trenger tilsyn  flere ganger på natta.      Prøver og legge meg tidlig da.     Får vel kanskje rundt 5 timer tilsammen.    I helgene noe mere,da kan jeg ligge lengere på morgenen.    

Anonymkode: b4c25...985

Annonse

Omtrent 7 timer, men det er ofte urolig søvn. Jeg kan ikke huske hvordan det er å føle seg opplagt og uthvilt, til og med som tenåring husker jeg at jeg alltid følte meg trøtt, og det gjør jeg fortsatt. Jeg har tatt utallige tester, blodprøver osv. gjennom årene, uten å finne en årsak før nå nylig da jeg ble utredet for, og fikk, diagnosen adhd. Det er visst veldig vanlig da å føle seg veldig trøtt og bli fort sliten, så det var jo godt med en forklaring i det minste. 

Anonymkode: c53a4...fb5

Annonse

Ca 7 timer å kjenner at det er altfor lite. Er ekstrem trøtt de 2 første timene på jobb. Å når jeg skal ta buss hjem etter jobb så sovner jeg der. Etter å la laget middag så sitter jeg gjerne ned for å se på serie,går vel 5 minutter maks før jeg dupper av. Må opp 5.30 om dagene 😴

Anonymkode: 3ef20...5c6

Anonym bruker skrev (1 time siden):

På en god natt kan jeg sove opptil 5 timer. 

Som regel ligger det på 3-4 timer. 

Jeg klikker snart, men pga tinnitus klarer jeg ikke å sove lengre. 

Anonymkode: 8dcc7...505

Har du prøvd tinnituspute? Det hjelper meg endel. 

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hilsen ei som er konstant trøtt etter 7-8 timers søvn.

Anonymkode: 9dd8c...b68

Da må du legge deg én time tidligere. 

Før sov jeg fra 02.30-6.00  4,5 t maks. 

I går la jeg meg 22.00 - 6.00 8 t. 

Merket stor forskjell. 

Bedre å legge seg 22.00 - 7.00 enn 00.00 - 9.00, selvom det er samme antall timer. Berdre søvn. 

Anonymkode: e63b5...d46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...