Gå til innhold

Drama i hundemiljø.

Anbefalte innlegg

Dramaets hovedpersoner er Thomas Wærner ( 50 ) som er Norges mest profilerte hundekjører.

Det er konkurrent Kristoffer Halvorsen ( 34 ) og så er det Birgitte Næss som er eksen til Wærner og nå Halvorsen sin kjæreste.

I fjor kom det varsler mot Wærner om at han satte dyrevelferden i fare da han vant Finnmarksløpet -22. To av varslerne var nettopp Halvorsen og Næss, men Wærner ble frikjent, og etter det har Halvorsen og Næss følt seg uglesett blant flere i miljøet, og følt de har blitt fulgt med argusøyne.

Sist søndag under det pågående Finnmarksløpet som i år har VM status ble Halvorsen ifølge ham selv truet av Wærner. Sistnevnte mente at hjelperne til Halvorsen hadde filmet Wærner under løp. Det benektet han og tillegger at det ikke er ulovlig om så var. Deretter truer Wærner med at han skal hente to menn opp fra Oslo som skal følge etter Halvorsen hvert minutt.

Nå har Halvorsen anmeldt Wærner. Næss er oppgitt fordi hun på sin side mener ting ikke blir tatt tak i.

Halvorsen har gått ut av løpet og lurer på hvorfor Wærner får fortsette.

🙃🙃🙃

Anonymkode: 33643...f1c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438824-drama-i-hundemilj%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Lurte du på noe, eller skulle du bare informere?

Anonymkode: 6da8d...261

Selvfølgelig. Jeg hadde en hensikt med å dele dette. Hvis du ikke har noe å si til saken så gå gjerne til en som interesserer deg mer. 

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig. Jeg hadde en hensikt med å dele dette. Hvis du ikke har noe å si til saken så gå gjerne til en som interesserer deg mer. 

Eller du kunne jo bare dele hva hensikten din var innlegget, siden det ikke bare er meg som lurer. Men det er nok for mye forlangt at du kommer til å gjøre det.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Eller du kunne jo bare dele hva hensikten din var innlegget, siden det ikke bare er meg som lurer. Men det er nok for mye forlangt at du kommer til å gjøre det.

Jeg deler ikke ting og legger føringer for andres synspunkter eller hva jeg vil lese.  Har du ingen, så greit nok. 

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg deler ikke ting og legger føringer for andres synspunkter eller hva jeg vil lese.  Har du ingen, så greit nok. 

Men hva er hensikten med innlegget ditt? Å diskutere utover det som står i avisene blir jo fort rykter og spekulasjoner. 

Anonymkode: bcbed...be5

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Men hva er hensikten med innlegget ditt? Å diskutere utover det som står i avisene blir jo fort rykter og spekulasjoner. 

Anonymkode: bcbed...be5

Rykter og spekulasjoner? Er det ikke nok å holde seg til det vi har fått info om? 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke første gang 

Anonymkode: 9ed0e...56f

Nei, det er det ikke 🙂 men jeg syns kanskje det er litt overilt å ville ha saken på trykk, og jeg er også usikker på om en krangel bør lede til anmeldelse. Kanskje eller kanskje ikke.. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...