Anonym bruker Skrevet 15. mars 2023 #26 Skrevet 15. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): De sa vi ikke kunne bo på ulike adresser mens vi var gift. Jeg ser av ymse Googlesøk at det ikke er sånn lenger. Anonymkode: 10ecb...ee0 Sånn var det heller ikke i 1994 da min mor giftet seg med stefaren min, så dette er ikke noe nytt Anonymkode: a0915...739
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2023 #27 Skrevet 15. mars 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Sånn var det heller ikke i 1994 da min mor giftet seg med stefaren min, så dette er ikke noe nytt Anonymkode: a0915...739 Jeg sier bare det jeg ble fortalt. Jeg er åpen for at jeg har blitt misinformert. Jeg lyver ikke fordi jeg tenker det er kult på et forum altså Anonymkode: 10ecb...ee0
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2023 #28 Skrevet 15. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg sier bare det jeg ble fortalt. Jeg er åpen for at jeg har blitt misinformert. Jeg lyver ikke fordi jeg tenker det er kult på et forum altså Anonymkode: 10ecb...ee0 Tenker ikke at du lyver heller. Og tenker at du sikkert ble informert om det også. Men antakelig av andre årsaker enn selve ekteskapet Anonymkode: a0915...739
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå