Anonym bruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Kun på utsiden av ene foten. Kjennes ut som om området blir veldig varm, men har normal temperatur når jeg kjenner på det. Ingen smerter eller ubehag, kun denne varmefølelsen. Har kjent det siste dagene. Kommer og går like fort. 28 uker gravid, om det har noe å si. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 5934c...d0e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kun på utsiden av ene foten. Kjennes ut som om området blir veldig varm, men har normal temperatur når jeg kjenner på det. Ingen smerter eller ubehag, kun denne varmefølelsen. Har kjent det siste dagene. Kommer og går like fort. 28 uker gravid, om det har noe å si. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 5934c...d0e Ville tatt det opp med lege. Jeg har kjent på det samme (ikke gravid) og ble henvist til nevrografi. Nå imens jeg venter på den timen har også mye av følelsen på den foten forsvunnet. Det kan jo være en bagatell/ingenting. Men tenker at sånt er greit å sjekke opp (spesielt nå som du er gravid). Kan være du mangler noe vitaminer som hjelper nervene i kroppen, b12 f.eks, eller noe så «enkelt» som at du har en nerve i klem i bekkenet. Anonymkode: cff85...3c3
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kun på utsiden av ene foten. Kjennes ut som om området blir veldig varm, men har normal temperatur når jeg kjenner på det. Ingen smerter eller ubehag, kun denne varmefølelsen. Har kjent det siste dagene. Kommer og går like fort. 28 uker gravid, om det har noe å si. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 5934c...d0e Jeg hadde dette i over et år. Ikke forbundet med svangerskap. Hadde helt glemt det, inntil du skrev om det nå, for det forsvant av seg selv. Anonymkode: 13a94...daf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå