Anonym bruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Jeg bleika håret selv litt🤭 hadde litt orange skjær etter frisørbesøk. Men nå ble det litt gult/lys orange her og der. Viser nesten ikke. Men tenkte hva om jeg tar en hårfarge over🤔? Har ikke råd til frisør!! Og ja jeg vet det er det beste men brukte tross alt nesten 3000 sist og ble ikke fornøyd, selv om jeg klaget så mente frisør det så bra ut🤭 så hvilket merke? Nr på fargen? Anonymkode: 48ad0...63d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Kan du ikke bare ha i lilla shampoo, og la det sitte en god stund (prøv deg frem) før du skyller? Anonymkode: 82dee...f4d
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Kan du ikke bare ha i lilla shampoo, og la det sitte en god stund (prøv deg frem) før du skyller? Anonymkode: 82dee...f4d Jeg har prøvd de🙂 Anonymkode: 48ad0...63d
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 Jeg bruker denne, en type glansvask som demper det oransje, men det vaskes ut så må nok brukes med jevne mellomrom. Bruker nr. 8.21. Anonymkode: e2bb1...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå