Gå til innhold

Hva skal dere i påsken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skal være i sommerhuset ved sjøen. Alene foruten besøk påskeaften til første påskedag 🙂 skal ikke gjøre annet enn å rydde, vaske og ordne på tomten. Alt i sakte tempo med gode måltider og vin innimellom. 

Anonymkode: afa8f...d06

Annonse

Vi skal på ferie med storfamilien til varmere strøk. Gleder meg, men føler meg samtidig litt snytt for vår vanlige påske, på hytta hele ferien, med slalom, langrenn, aking, bål, brettspill mm. Og ulike venner og familie som kommer et par dager hver for å være sammen med oss💛

Anonymkode: 939b0...8c8

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hva er det du elsker ved det? Jeg lurer oppriktig. For meg høres det ut som det sanne mareritt, cup i påsken?? 

Anonymkode: 34006...31e

Jeg elsker å se ungdommen kose seg med idrett, vennene sine, være sammen med de andre familiene og i det hele tatt cup livet. De trener hardt hele året og det å dra på cup er ekstra stas. Jeg synes også at håndball genrelt er gøy å se på så dette er helt tipp topp. Gøy å reise andre steder og møte lag fra andre land også. 

Påske betyr våronn her i huset.

Det er vasking av sykler, rydding i hagen, hente frem hagemøbler og puter osv.

Så er det å gå turer med bikkja, grille pølser og slike ting. Påskeegg til ungene osv.

Reiser aldri noen vei i påska, den må være hjemme.

Anonymkode: fb14b...72c

mamma til adhd gutt<3 skrev (7 timer siden):

Jeg elsker å se ungdommen kose seg med idrett, vennene sine, være sammen med de andre familiene og i det hele tatt cup livet. De trener hardt hele året og det å dra på cup er ekstra stas. Jeg synes også at håndball genrelt er gøy å se på så dette er helt tipp topp. Gøy å reise andre steder og møte lag fra andre land også. 

Levenet i slike haller, og det båkete livet på cuper med dårlig mat og generell harrystemning er altså greit. Men all inclusive tur. Gud forby. Jaja.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Levenet i slike haller, og det båkete livet på cuper med dårlig mat og generell harrystemning er altså greit. Men all inclusive tur. Gud forby. Jaja.

Skal ikke spise et eneste måltid i noe hall jeg så akkurat det tenker jeg skal gå fint. Ikke er idrett Harry heller. Lyd er det , det er klart. Lyden skaper stemning og nydelig å se hvordan publikum heier frem de som spiller. Du liker kanskje dine planer for påsken du også? JEG gleder meg stort og tror det blir tidens påske. Ikke minst elsker gutta mine idretten og det betyr mye for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...