Gå til innhold

Tips til gave/oppmerksomhet ved dødsfall?💒

Anbefalte innlegg

Min datter har en god venninne. Jeg har veldig god kontakt med mor, far jobber endel borte men vi har også en god tone når vi ses. Både venninnen og foreldrene er fine og viktige personer i livet til min datter, selv om de bare går i 3.klasse. Vi har kjent de fra barnehagealder.

Far har nå mistet en forelder. Jeg ønsker å gi en liten oppmerksomhet i forbindelse med dødsfallet. Det første jeg tenker er blomster, vanlig men litt kjedelig. Kan fort bli mye blomster. Tips til annen type oppmerksomhet? Gjerne noe personlig som ikke nødvendigvis koster skjorta.

Anonymkode: ba256...dbb

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Min datter har en god venninne. Jeg har veldig god kontakt med mor, far jobber endel borte men vi har også en god tone når vi ses. Både venninnen og foreldrene er fine og viktige personer i livet til min datter, selv om de bare går i 3.klasse. Vi har kjent de fra barnehagealder.

Far har nå mistet en forelder. Jeg ønsker å gi en liten oppmerksomhet i forbindelse med dødsfallet. Det første jeg tenker er blomster, vanlig men litt kjedelig. Kan fort bli mye blomster. Tips til annen type oppmerksomhet? Gjerne noe personlig som ikke nødvendigvis koster skjorta.

Frokost levert på døra fra morgenlevering, helst i helg da. 

Anonymkode: 029d0...71c

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Frokost levert på døra fra morgenlevering, helst i helg da. 

Anonymkode: 029d0...71c

Lurt, frokost er ett godt tips . På helg et også lurt.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...