Anonym bruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Og hva forventer de av dere tror dere? hva forteller dere ved levering og hva vil dere høre ved henting? Forventer barnehagen at dere forteller noe hver dag ved levering? Har dere tid til at de alltid skal snakke mye ved henting? hvem bestemmer om barnet skal ta på bleier igjen eller ikke om det har uhell en gang om dagen ett par uker? Hvem gir dere viktige beskjeder til ? Hvor ofte har dere samtale med ped.leder? Anonymkode: 576a4...93d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Vi forventet at våre barn hadde det trygt og godt. At de ble sett og møtt i sine følelser. Vi forventet at de hjalp de til å bli gode, sosiale og empatiske barn. Vi forventet også at de irettesatte barna når de hadde dårlig oppførsel. Av oss forventet de nok at vi hadde alt av klær på stell og sendte med matpakker. At vi lyttet og tok på alvor deres bekymringer. At vi alle jobbet mot felles mål, og ville barna godt. Jeg hadde sjeldent tid til mye snakk på morgenen, men var det noe viktig sa jeg selvfølgelig fra om det. Tror far tok seg litt bedre tid på morgenen. Ved henting var det litt opp og ned hva som ble sagt. Fikk som regel en kjapp oversikt over hvordan dagen hadde vært. Var det noe viktig satte jeg av litt mere tid. Stort sett jeg som hentet. Det hendte jo at barna ikke var helt ferdig med leken, og da kunne jeg bli værende noen minutter og snakke med ansatte. Viktige beskjeder ble gitt til den jeg leverte til. Opplevde aldri at beskjeder ikke kom videre. Var det noe jeg ikke var fornøyd med tok jeg det opp med pedagogisk leder. Men det skjedde ikke ofte på de 13 årene vi var i bhg. Var skikkelig sint en gang, og fikk da beklagelse fra styrer. Vi hadde to faste utviklingsamtaler i året. Var det noe annet viktig snakket vi med pedagogisk leder uten om de. Ang bleieslutt ble det gjort i samarbeid med bhg. Hadde de mange uhell tok de på bleie i bhg, så tok vi den av hjemme. Ikke moro for barnet å tisse seg ut i bhg, foran venner. Dette har bare vært aktuelt for et av barna våre da. Anonymkode: ec538...405
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vi forventet at våre barn hadde det trygt og godt. At de ble sett og møtt i sine følelser. Vi forventet at de hjalp de til å bli gode, sosiale og empatiske barn. Vi forventet også at de irettesatte barna når de hadde dårlig oppførsel. Av oss forventet de nok at vi hadde alt av klær på stell og sendte med matpakker. At vi lyttet og tok på alvor deres bekymringer. At vi alle jobbet mot felles mål, og ville barna godt. Jeg hadde sjeldent tid til mye snakk på morgenen, men var det noe viktig sa jeg selvfølgelig fra om det. Tror far tok seg litt bedre tid på morgenen. Ved henting var det litt opp og ned hva som ble sagt. Fikk som regel en kjapp oversikt over hvordan dagen hadde vært. Var det noe viktig satte jeg av litt mere tid. Stort sett jeg som hentet. Det hendte jo at barna ikke var helt ferdig med leken, og da kunne jeg bli værende noen minutter og snakke med ansatte. Viktige beskjeder ble gitt til den jeg leverte til. Opplevde aldri at beskjeder ikke kom videre. Var det noe jeg ikke var fornøyd med tok jeg det opp med pedagogisk leder. Men det skjedde ikke ofte på de 13 årene vi var i bhg. Var skikkelig sint en gang, og fikk da beklagelse fra styrer. Vi hadde to faste utviklingsamtaler i året. Var det noe annet viktig snakket vi med pedagogisk leder uten om de. Ang bleieslutt ble det gjort i samarbeid med bhg. Hadde de mange uhell tok de på bleie i bhg, så tok vi den av hjemme. Ikke moro for barnet å tisse seg ut i bhg, foran venner. Dette har bare vært aktuelt for et av barna våre da. Anonymkode: ec538...405 Takk for svar Anonymkode: 576a4...93d
ReneRene Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 (endret) Jeg forventet at de informerte om det pedagogiske opplegget, og at de fulgte det. At de ser enkeltbarna tok jeg som en selvfølge, men det var kanskje naivt, men har aldri blitt skuffet av noe ifb med barnehagene. Jeg forventet også et greit kosthold uten noen ekstreme ytterligheter, og når det gjaldt bleieslutt var det godt samarbeid, og jeg hadde tillit til at de tok av og på bleie etter som hva de tenkte var best. Jeg hadde den ene i barnehage i to måneder før jeg tok barnet ut på dagen. Det var en veldig dårlig opplevelse og den ble også lagt ned året etter på grunn av enormt med klager og foreldre som ikke ville ha barna der. Andre barnehager har jeg vært helt fornøyd med. Prat når vi leverte og hentet kom an på de ansatte i barnehagen som tid og deres vurdering om det ikke var noe spesielt vi som foreldre måtte ta opp. De forventet at vi holdt tidspunkt, fulgte reglene generelt og at vi ett og slett samarbeidet godt. Må legge til at begge parter var opptatt av komminaksjon og lederen ville helst ikke høre at foreldre hadde dårlig samvittighet for å ha barna i barnehagen 🙂 Endret 13. mars 2023 av ReneRene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå