Anonym bruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Baby 15 mnd Legger seg helt fint i egen seng når hun skal sove på dagtid og når hun skal legge seg på kvelden. Men om hun våkner på kvelden eller natta, så må jeg være på rommet til hun sovner igjen. Og det i seg selv er ikke noe problem, bortsett fra at det kan ta opptil 4 timer før hun sovner igjen! Jeg har prøvd å gå til og fra, men hun begynner bare å gråte når jeg går ut, og det hjelper henne ikke å roe seg ned.. Om jeg står der inne, så tuller hun mye. Noen gode råd? Anonymkode: 634c8...87d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Vår holdt også på slik. Vi tok henne med i sengen vår, og samsov resten av natten. Anonymkode: 788f1...8b3
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Baby 15 mnd Legger seg helt fint i egen seng når hun skal sove på dagtid og når hun skal legge seg på kvelden. Men om hun våkner på kvelden eller natta, så må jeg være på rommet til hun sovner igjen. Og det i seg selv er ikke noe problem, bortsett fra at det kan ta opptil 4 timer før hun sovner igjen! Jeg har prøvd å gå til og fra, men hun begynner bare å gråte når jeg går ut, og det hjelper henne ikke å roe seg ned.. Om jeg står der inne, så tuller hun mye. Noen gode råd? Anonymkode: 634c8...87d Hvor mange ganger og hvor lenge sover hun på dagtid? Kutte ned litt der kanskje? Anonymkode: 96c76...e44
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2023 #4 Skrevet 13. mars 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvor mange ganger og hvor lenge sover hun på dagtid? Kutte ned litt der kanskje? Anonymkode: 96c76...e44 Sover en lur på dagtid, max 90 minutter. Blir alltid veldig trøtt i 16-17tiden på ettermiddagen, men om jeg så bare lar henne sove 5 minutter da, så bruker hun evigheter på å legge seg kvelden Anonymkode: 634c8...87d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2023 #5 Skrevet 13. mars 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Sover en lur på dagtid, max 90 minutter. Blir alltid veldig trøtt i 16-17tiden på ettermiddagen, men om jeg så bare lar henne sove 5 minutter da, så bruker hun evigheter på å legge seg kvelden Anonymkode: 634c8...87d Når legger hun seg på kvelden da? Anonymkode: 96c76...e44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå