Anonym bruker Skrevet 14. mars 2023 #26 Skrevet 14. mars 2023 ReneRene skrev (På 12.3.2023 den 20.47): Ts spør om hva budskapet er. Det er det innlegget handler om. Så svarer du at det er flere budskap, men det gidder du ikke å fortelle. 😂 Mye morsomt her til tider. Hva har du bringt inn av relevans her? Anonymkode: 457fb...4f8
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2023 #27 Skrevet 14. mars 2023 For disse mennene var det stas å bli rik i starten av karrieren sin. Etterhvert følte de at de trengte mer i livet, de streber stadig etter noe som overgår. Samtidig som de er avhengige av å ruse seg for å koble av og å ha det morro. De viser en arrogasme og et syn på livet og kvinner som er heeeeelt crazy 🙄 Anonymkode: c4837...fe8
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2023 #28 Skrevet 14. mars 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): For disse mennene var det stas å bli rik i starten av karrieren sin. Etterhvert følte de at de trengte mer i livet, de streber stadig etter noe som overgår. Samtidig som de er avhengige av å ruse seg for å koble av og å ha det morro. De viser en arrogasme og et syn på livet og kvinner som er heeeeelt crazy 🙄 Anonymkode: c4837...fe8 Ja jeg mister troen på menn etter å ha sett denne serien Anonymkode: bb21d...79e
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2023 #29 Skrevet 14. mars 2023 Om det er noe budskap er det vel rett og slett at penger og makt ikke nødvendigvis gjør deg lykkelig. Anonymkode: 37180...421
ReneRene Skrevet 14. mars 2023 #30 Skrevet 14. mars 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Ja jeg mister troen på menn etter å ha sett denne serien Anonymkode: bb21d...79e Du tror det befinner seg en exit -karakter i enhver mann? Hm. Det gjør jo ikke det, selv om en kan lure på hvilke menn som blir andres helter og forbilder... En mann sa til meg engang at det var enhver manns drøm å være medlem av Hells Angels. Det tenkte jeg litt over 🙂
Vigdus Skrevet 17. mars 2023 #31 Skrevet 17. mars 2023 Ett av budskapene i serien er at kvinner elsker badboys, og er villige til å underkaste seg uante mengder dritt, så lenge diamantene er store nok. Det er derfor de sjeldent forlater disse mennene. Frykten for at "fasaden" skal rase. Beklager, ikke pk nok, men sant like fullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå