Gå til innhold

Behandling av senebetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sår/øm i albuen, og mistenker at jeg har senebetennelse. Men hva kan man gjøre med det? Bør jeg bestille time hos kiropraktor? Fastlege? 

Anonymkode: 8bb2f...e01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får slike betennelser i håndleddet og skulderen relativt ofte. For min del prøver jeg da å unngå å bruke armen mer enn høyst nødvendig i noen dager og smører voltaren forte på (resept fra legen) morgen og kveld i 4-6 dager. Da er det som regel greit igjen. 

Anonymkode: 3677c...7c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg får slike betennelser i håndleddet og skulderen relativt ofte. For min del prøver jeg da å unngå å bruke armen mer enn høyst nødvendig i noen dager og smører voltaren forte på (resept fra legen) morgen og kveld i 4-6 dager. Da er det som regel greit igjen. 

Jeg bruker allerede armen så lite jeg kan, men jeg har en tung baby som må løftes og bæres innimellom😅 Hjelper voltaren på problemet eller bare på symptomet? Har det noe for seg å gå til legen?

Skrevet

Kortison. Gå til legen ør det blir så ille at du ikke kan bevege armen.

Anonymkode: 32d52...edb

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Jeg bruker allerede armen så lite jeg kan, men jeg har en tung baby som må løftes og bæres innimellom😅 Hjelper voltaren på problemet eller bare på symptomet? Har det noe for seg å gå til legen?

Det inneholder ibuprofen som har betennelsesdempende effekt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det inneholder ibuprofen som har betennelsesdempende effekt.

Eh, voltaren inneholder IKKE ibuprofen….

Anonymkode: 02147...a37

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Eh, voltaren inneholder IKKE ibuprofen….

Anonymkode: 02147...a37

Beklager,du har rett i det, jeg tenkte feil det. Men den har betennelsesdempende effekt likevel. 

Skrevet

Bestill en time hos fysioterapeuten. Du trenger ikke henvisning lenger. Bare velg en som har avtalerefusjon. 

Anonymkode: e42a0...0ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Bestill en time hos fysioterapeuten. Du trenger ikke henvisning lenger. Bare velg en som har avtalerefusjon. 

Anonymkode: e42a0...0ca

Er fysioterapeut bedre? Hva med kiropraktor? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...