Gå til innhold

Siden admin oppfordrer til å bruke nick her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tenker dere at det er unntak? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 min og ingen svar. 

Skrevet (endret)

25 min.siden spørsmål ble stilt. Ingen svar mens det foregår negativ brukerdebatt som i spekulasjoner i to tråder for øyeblikket. Av det jeg har fått med meg da. 

Jeg kommer til å henvise Admin til denne tråden, og se hvor vanskelig det er å skrive under Nick her. To brukere har forsvunnet fra forumet av den grunn såvidt jeg vet. Kanskje tre. 

Endret av ReneRene
Skrevet
ReneRene skrev (48 minutter siden):

Hvor tenker dere at det er unntak? 

Litt usikker på hva du sikter til med "hvor", men jeg kan fortelle hvorfor jeg ikke skriver med nick. 

Spørsmål jeg stiller her inne er gjerne reelle problemstillinger litt omskrevet for å ikke bli gjenkjent. Selv om spørsmålene mine er uskyldig ønsker jeg ikke at folk som jeg kjenner IRL skal kjenne meg igjen. Forumet her er jo offentlig og alt kan leses av alle. Plutselig har noen fått treff på et googlesøk. Jeg oppfører meg sivilisert så for forumsbrukerne betyr det ingenting om jeg skriver med nick eller ikke. 

Anonymkode: 4c669...d90

Skrevet
ReneRene skrev (24 minutter siden):

25 min.siden spørsmål ble stilt. Ingen svar mens det foregår negativ brukerdebatt som i spekulasjoner i to tråder for øyeblikket. Av det jeg har fått med meg da. 

Jeg kommer til å henvise Admin til denne tråden, og se hvor vanskelig det er å skrive under Nick her. To brukere har forsvunnet fra forumet av den grunn såvidt jeg vet. Kanskje tre. 

For egen del gidder jeg ikke å svare fordi det er du som har startet tråden. Jeg vil ikke oppmuntre ditt engasjement på dette forumet.

Det var alt fra meg. 

Anonymkode: 7ac46...d44

Skrevet

Selv om admin oppfordrer til å skrive med nick (hvor og i hvilken kontekst?), betyr ikke det at oppfordringen blir tatt og akseptert av så veldig mange. Det er helt unødvendig å skrive med nick her på anonymforum. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig for deg at flest mulig skriver med nick på et anonymforum. At du starter en tråd om det er jo helt merkelig.  Vi er på et anonymforum,. Da må du tåle at de fleste skriver som anonym, selv om admin har oppfordret til å skrive med nick. 

Anonymkode: 7fdcc...57d

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

For egen del gidder jeg ikke å svare fordi det er du som har startet tråden. Jeg vil ikke oppmuntre ditt engasjement på dette forumet.

Det var alt fra meg. 

Du svarte akkurat i tråden?! 😆 

Jesus.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Selv om admin oppfordrer til å skrive med nick (hvor og i hvilken kontekst?), betyr ikke det at oppfordringen blir tatt og akseptert av så veldig mange. Det er helt unødvendig å skrive med nick her på anonymforum. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig for deg at flest mulig skriver med nick på et anonymforum. At du starter en tråd om det er jo helt merkelig.  Vi er på et anonymforum,. Da må du tåle at de fleste skriver som anonym, selv om admin har oppfordret til å skrive med nick. 

Anonymkode: 7fdcc...57d

Jeg syns det er helt okay at brukere skriver som anonyme. Det beste ville vært  om alle gjorde det. Admin frarådet det da folk gikk bananas uten nick. Det var en merkelig påstand iom at de kan gjøre det Uansett OG gjør det 🙂 

Gjest Danida
Skrevet

Lurer vel mest på hvorfor du har oppnevnt deg selv som talsperson for administratorene her? 

Dersom Egmont ønsker at alle skal bruke nick, kan de enkelt ordne det ved en teknisk løsning som tar vekk anonymknappen. Fram til de gjør det vil jeg og de fleste andre veksle på hvor vi bruker nick og hvor vi ikke gjør det; av ulike grunner. 

Det er heller ikke sånn at folk avstår fra å gå bananas selv om de bruker nick. Ta en kikk i speilet!

Skrevet
ReneRene skrev (1 time siden):

Jeg syns det er helt okay at brukere skriver som anonyme. Det beste ville vært  om alle gjorde det. Admin frarådet det da folk gikk bananas uten nick. Det var en merkelig påstand iom at de kan gjøre det Uansett OG gjør det 🙂 

Hvor fraråder admin dette? 

Skrevet
ReneRene skrev (11 timer siden):

Du kan ta på egen kappe at spørsmålet både er kjedelig og besvart hundre ganger før.

Skrevet
sug lut skrev (Akkurat nå):

Du kan ta på egen kappe at spørsmålet både er kjedelig og besvart hundre ganger før.

Det kan jeg sikkert. Bortsett fra at jeg ikke har sett annet argument som går ut på sensitive opplysninger og ting de ikke vil ha knyttet til Nicket. 

Skrevet
ReneRene skrev (1 minutt siden):

Det kan jeg sikkert. Bortsett fra at jeg ikke har sett annet argument som går ut på sensitive opplysninger og ting de ikke vil ha knyttet til Nicket. 

Og?

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Admin

Skrevet
Admin skrev (4 minutter siden):

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Admin

Men påstanden om at admin oppfordrer til å skrive under nick får stå?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men påstanden om at admin oppfordrer til å skrive under nick får stå?

Om brukeren har oppfattet det slik, som det ser ut som i tråden, så tenker jeg at det er en diskusjon den brukeren skal få lov til å ta om de ønsker. De som evt syntes det virker rart har gjort som her, og spørre meg om det og deretter fått et svar :)

Gjest Danida
Skrevet
ReneRene skrev (14 timer siden):

Men hva er greia, egentlig? Du fikk flere svar, men de var ikke bra nok? Hvilke argumenter er det du mener er gode nok?

Skrevet

Ingen grunn å bruke Nick. Nick kan enkelt skiftes ved å opprette ny bruker. Så man kan skrive lange avskjedsmeldinger og komme tilbake som en bæsj i nye klær 

Anonymkode: 1b32c...8f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...