Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Skrevet 11. mars 2023 Vondt over øyne, og (litt ekkelt) virker som om det kommer snørr ut av øyne når jeg snyter meg. Det løsnet i går og kommer masse ut. Før det var jeg usikker på hva det var men nå skjønner jeg at det er det. Ikke feber men sykdomsfølelse. Men, jeg har hatt dette før og aldri har jeg hatt hodepine på denne måten. Jeg har sinnsykt vondt i hodet. Når jeg hoster så sprenger det på toppen av hodet og etter en hostekula så henger hodepinen i en stund. Jeg skjønner at bihulene skal verke, men så vondt i hodet. Er det normalt ved bihulebetennelse? Google sier ja, og masse annet skummelt om trykk i hodet. Kjenner jeg stresser etter Google seansen. 😥 Er det normalt å få trykk i hodet ved bihulebetennelse? Anonymkode: 883fd...ebe
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Ja det er normalt, føles som om tennene blir presset ut også. Kjør på med nesespray. Anonymkode: dbf23...fa8
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Ja det er normalt, føles som om tennene blir presset ut også. Kjør på med nesespray. Anonymkode: dbf23...fa8 Mye bedre i dag. Snøt meg tre minutter i strekk i morges og kjente det knitret inni hodet under øynene mens jeg gjorde det. Må ha vært helt potte tett oppi der, i dag får jeg heller ikke hodepine når jeg hoster. Bare vondt i øynene. 😊👍 Anonymkode: 883fd...ebe
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Du kan massere deg over og under øynene. Det skal hjelpe. Og skyll nesa med saltvann Anonymkode: 312e4...9f3
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Du kan massere deg over og under øynene. Det skal hjelpe. Og skyll nesa med saltvann Anonymkode: 312e4...9f3 Jeg tror kanskje en massasje blir for mye nå. Virker som om krana har åpnet seg. Jeg «tømmer hodet for gruff gjennom nesa». Milde himmel, hvordan har alt fått plass?? 😂🤷🏻♀️ Anonymkode: 883fd...ebe
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg tror kanskje en massasje blir for mye nå. Virker som om krana har åpnet seg. Jeg «tømmer hodet for gruff gjennom nesa». Milde himmel, hvordan har alt fått plass?? 😂🤷🏻♀️ Anonymkode: 883fd...ebe Hehe du kan så si 😅 godt det har åpna seg da 😁 Anonymkode: 312e4...9f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå