Gå til innhold

Flåttmiddel for hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefales?

Anonymkode: a2017...974

Fortsetter under...

Skrevet
sug lut skrev (18 minutter siden):

Jeg (eller bikkja, strengt tatt) har alltid brukt flåtthalsbånd, og det har vært meget effektivt. Kan telle på én hånd de gangene jeg har funnet flått.

https://www.provekanin.no/Topp-3-Flåtthalsbånd?gc_id=19754777662&h_ad_id=649842562710&gclid=Cj0KCQiAx6ugBhCcARIsAGNmMbhv_SXlFx5QTKHYYVRQXeOMu7KD94gvWe0gl7YD8yH42yS2GgNFbScaAhVIEALw_wcB

Bruker du det de reklamerer for her?

Lukter der mye? Står at det er citrus og hvitløk som er hovedingrediensene, det er ikke så intenst at hunden reagerer på det?

Veldig billig da, om 249 kr kan holde flåtten på avstand en hel sesong er det jo genialt.

Anonymkode: 39343...1e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bruker du det de reklamerer for her?

Lukter der mye? Står at det er citrus og hvitløk som er hovedingrediensene, det er ikke så intenst at hunden reagerer på det?

Veldig billig da, om 249 kr kan holde flåtten på avstand en hel sesong er det jo genialt.

Anonymkode: 39343...1e7

Nei, jeg husker ikke hva det het det vi har brukt, det har ikke lukta eller gjort noe som helst av seg. Kjøpte hos veterinæren.

Skrevet

Bravecto tyggetablett. En tablett virker i 12 uker, så hunden får to stk. i løpet av sesongen. Fungerer veldig fint. Jeg bor et sted med mye flått.

Anonymkode: dd109...782

Skrevet

Samme som over: Tyggetabletter (utskrevet fra dyrlegen) som varer i 12 uker. Tar en tidlig mai og en tidlig august. De virker ved å drepe flåtten som fester seg før de rekker å overføre sykdom. Vi har sommerferiene på et sted med ekstremt mye flått. 

Anonymkode: d1e77...f93

Annonse

Skrevet

Bravecto😀

Skrevet

Takk for svar. Jeg tror jeg går for tablett, et halsbånd kan vel komme i veien. 

hi

Anonymkode: a2017...974

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...