Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Skrevet 11. mars 2023 Jeg har en stor bogstek av elg og en del Bosso Bucco. Noen ideer hva jeg burde lage ut av dette? Har mye grønnsaker, alt fra sellerirot til rødbeter. Litt tom for ideer akkurat nå. Tenker også å koke kraft, har en del kraftbein. En kollega mente at den bør putre i minimum 24 timer for å få ut all kollagen osv. Kan jeg langtidskoke de i en jerngryte i ovnen tro? Litt skeptisk til å la det stå over natten. Anonymkode: 0e3e2...93a
sug lut Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Hva er Bosso Bucco? Eller mener du Osso Bucco, men det er vel en ferdig rett?
sug lut Skrevet 11. mars 2023 #3 Skrevet 11. mars 2023 Forresten, elgen ville jeg laget sursteik av, det har jeg gjort en gang og det var knallgodt https://enhusmorskole.com/2019/09/13/den-jaerske-sursteik/
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #4 Skrevet 11. mars 2023 sug lut skrev (Akkurat nå): Hva er Bosso Bucco? Eller mener du Osso Bucco, men det er vel en ferdig rett? Hehe, Sorry, skrivefeil. 😅 Kjøttet er merket osso bucco. Kun kjøtt. Ett øyeblikk av opposisjon mot matvaregiganten, ble det alternativ via reko. Mye artig å sette seg inn i, men etter åresvis på kiwi med kyllingfilet og fisk, så trenger jeg visst å børste litt støv av heimkunnskapene. Anonymkode: 0e3e2...93a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #5 Skrevet 11. mars 2023 sug lut skrev (3 minutter siden): Forresten, elgen ville jeg laget sursteik av, det har jeg gjort en gang og det var knallgodt https://enhusmorskole.com/2019/09/13/den-jaerske-sursteik/ Å, takk, så gøy. Aldri tenkt på å bruke surmelk. Det skal testes ut 👌🏻 Anonymkode: 0e3e2...93a
sug lut Skrevet 11. mars 2023 #6 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Å, takk, så gøy. Aldri tenkt på å bruke surmelk. Det skal testes ut 👌🏻 Anonymkode: 0e3e2...93a Det føles sært, men smakte fortreffelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå