Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #26 Skrevet 11. mars 2023 Godt det finnes sånne som deg, så slipper vi å suge pikk! Anonymkode: 66a3c...0a5
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #27 Skrevet 11. mars 2023 Jeg er glad for at mitt mål i livet ikke er å sutte på andre menneskers urinutstyr. Anonymkode: 5828e...6e1
sug lut Skrevet 11. mars 2023 #28 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg er singel på 3 året nå, har vert i ett langvarig forhold siden jeg var 19, er 27 nå. På desse årene har jeg virkelig kost meg med menn, slått ut håret og virkelig levd livet. Men en ting jeg har bitt meg merke i er. De fleste av mennene er for det første gift/samboere, da med fine frøkner, med fine frøkner mener jeg, typ lange negler, løsvipper, silikon både her og der, løshår, oversminket, dyre vesker og slike ting😆 ja damer som utad ser bra ut og virker som de er intesert i sex😝 men det som er problemet er jo at fåtallet av desse fine frøknene verken suger pikk eller gjør andre ting i sengen som er noe annet enn misjonæren 1 gang i uka😆 Men jeg er helt vanlig naturlig dame, jeg er høy, lubben, går somregel i jeans og genser. Vet jeg har sexy former og spiller på sex. ( og nei dere trenger ikke komme med den her att mennene utnytter meg ) er vel heller omvendt, jeg har sex med den jeg vil når jeg vil og jeg får somregel alltid napp, så er vel heller jeg som bruker mennene😉😊 Så min teori er da, det hjelper ikke se jævlig bra ut om du ikke suger kuk😝 og alle de mennene som har kjedelige sexliv hjemme, det er ikke rart de er utro. Grunnen til jeg har tilbud er pga jeg er på en sex side, med bilder så mennen vet hva de får😊 Anonymkode: 57d9a...814 Pul på, men du bør muligens jobbe litt med annet enn sugeteknikken.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #29 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Har jeg skrevet att jeg har googlet? Nei... Hi Anonymkode: 57d9a...814 Nei men du har masse informasjon om kvinnene elskerne dine er sammen med. Jeg går ut i fra at mennene ikke forteller frivillig mens du suger dem. Anonymkode: 1b5ad...aa1
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #30 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Godt det finnes sånne som deg, så slipper vi å suge pikk! Anonymkode: 66a3c...0a5 Ja ikke sant😊 Hi Anonymkode: 57d9a...814
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #31 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er glad for at mitt mål i livet ikke er å sutte på andre menneskers urinutstyr. Anonymkode: 5828e...6e1 Så bra for deg😆 jeg har andre mål i livet jeg også😆 Hi Anonymkode: 57d9a...814
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. mars 2023 #32 Skrevet 11. mars 2023 sug lut skrev (50 minutter siden): Pul på, men du bør muligens jobbe litt med annet enn sugeteknikken. Meh, du vet jo at en kvinnes verdi kun ligger i hvor god hun er til det siste. IQ, EQ, utdanning, hvor god mor, venn eller medmenneske du er- irrelevant bare du er god til å suge pikk.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #33 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nei men du har masse informasjon om kvinnene elskerne dine er sammen med. Jeg går ut i fra at mennene ikke forteller frivillig mens du suger dem. Anonymkode: 1b5ad...aa1 Snakker jo en del med dem da😊 ikke akkurat menst dem blir sugd eller pult da😆 Hi Anonymkode: 57d9a...814
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #34 Skrevet 11. mars 2023 Hvor vanlig er det egentlig å suge eller ikke suge, er det noe de fleste gjør? Anonymkode: 66a3c...0a5
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #35 Skrevet 11. mars 2023 Du har det sikkert gøy og føler deg fantastisk, men det du gjør mot disse damene kan ikke forsvares. Anonymkode: 4f6e1...0ae
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #36 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Du har det sikkert gøy og føler deg fantastisk, men det du gjør mot disse damene kan ikke forsvares. Anonymkode: 4f6e1...0ae Det er faktisk mannens ansvar. Anonymkode: 7fc9e...8be
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #37 Skrevet 11. mars 2023 Jeg er en "gammel dame" i midten av 50 årene. Og jeg kjenner at jeg blir livredd med tanke på at egne eller mine venners døtre kan ha samme oppførsel som det du beskriver her. Jeg tror ikke det, for de fleste yngre damer og jenter jeg kjenner, oppfører seg normalt. For det du utbasunerer her er ikke normalt, kjære deg! I løpet av livet kan det skje den beste at man roter med eller forelsker seg i en gift mann, men å nesten målrettet gå etter menn i forhold, er psykelig. Og så har livet lært meg at det utro menn forteller om sine koner stort sett ikke er sant. Utro menn er ofte veldig fornøyd i ekteskapet og "mangler" ingenting, heller ikke mht sex. Det er heller spenningen, og det å greie å få en tilfeldig fremmed jente til sengs, som trigger dem. Jeg tenker at uavhengig av hva eller hvem disse mennene er, bør DU tenke over hvem DU er og hvem DU ønsker å være. Vil du være en slik dame som du beskriver her, eller ønsker du å bli oppfattet som ei som står støtt med gode holdninger og verdier? Med integritet? De fleste forakter utroskap og ser på uærlighet (for det er jo DET utroskap handler om) som en av de absolutte dårligste egenskaper et menneske kan ha. Vil du være ei som bidrar til dette ved å være tømmestasjon for menn i forhold? Ser du at du på den måten også er uærlig? Og at dette er en svært dårlig egenskap som de fleste i samfunnet ser ned på, som det laveste på rangstigen? Og så: Hva er det som "driver" deg til slik destruktiv handling? For dette er ødeleggende for DEG! Hvordan har du det? Hva har du av baggasje? Kanskje du kunne hatt hjelp av å snakke med noen som KAN psykisk helse? Jeg ønsker deg faktisk lykke til videre, og at du finner et trygt sted i livet. Der du kan være et menneske av "hel ved". Anonymkode: d64a3...307
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #38 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg er en "gammel dame" i midten av 50 årene. Og jeg kjenner at jeg blir livredd med tanke på at egne eller mine venners døtre kan ha samme oppførsel som det du beskriver her. Jeg tror ikke det, for de fleste yngre damer og jenter jeg kjenner, oppfører seg normalt. For det du utbasunerer her er ikke normalt, kjære deg! I løpet av livet kan det skje den beste at man roter med eller forelsker seg i en gift mann, men å nesten målrettet gå etter menn i forhold, er psykelig. Og så har livet lært meg at det utro menn forteller om sine koner stort sett ikke er sant. Utro menn er ofte veldig fornøyd i ekteskapet og "mangler" ingenting, heller ikke mht sex. Det er heller spenningen, og det å greie å få en tilfeldig fremmed jente til sengs, som trigger dem. Jeg tenker at uavhengig av hva eller hvem disse mennene er, bør DU tenke over hvem DU er og hvem DU ønsker å være. Vil du være en slik dame som du beskriver her, eller ønsker du å bli oppfattet som ei som står støtt med gode holdninger og verdier? Med integritet? De fleste forakter utroskap og ser på uærlighet (for det er jo DET utroskap handler om) som en av de absolutte dårligste egenskaper et menneske kan ha. Vil du være ei som bidrar til dette ved å være tømmestasjon for menn i forhold? Ser du at du på den måten også er uærlig? Og at dette er en svært dårlig egenskap som de fleste i samfunnet ser ned på, som det laveste på rangstigen? Og så: Hva er det som "driver" deg til slik destruktiv handling? For dette er ødeleggende for DEG! Hvordan har du det? Hva har du av baggasje? Kanskje du kunne hatt hjelp av å snakke med noen som KAN psykisk helse? Jeg ønsker deg faktisk lykke til videre, og at du finner et trygt sted i livet. Der du kan være et menneske av "hel ved". Anonymkode: d64a3...307 Jeg tror ts er lei all moralismen og fordømmelsen som kan være utrolig slitsomt å forholde seg til. Alle skal være så gode og flinke og prektige hele tiden, og vi skjønner jo at det ikke stemmer. Så istedenfor å lære seg å slippe opp litt selv uten frykt for andres misbilligelse, så hakkes og tråkkes det på dem som er mer ærlige og/eller frie uten å gruble på hva andre mener. Jeg tror det er hele poenget med denne tråden, og jeg tror ts har det akkurat like bra som andre her 🙂 Anonymkode: 0928e...955
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #39 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror ts er lei all moralismen og fordømmelsen som kan være utrolig slitsomt å forholde seg til. Alle skal være så gode og flinke og prektige hele tiden, og vi skjønner jo at det ikke stemmer. Så istedenfor å lære seg å slippe opp litt selv uten frykt for andres misbilligelse, så hakkes og tråkkes det på dem som er mer ærlige og/eller frie uten å gruble på hva andre mener. Jeg tror det er hele poenget med denne tråden, og jeg tror ts har det akkurat like bra som andre her 🙂 Anonymkode: 0928e...955 Forhåpentligvis har du rett! Selv om det også er litt tøysete. Anonymkode: d64a3...307
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #40 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Forhåpentligvis har du rett! Selv om det også er litt tøysete. Anonymkode: d64a3...307 Jeg tror jeg har rett. Men jeg syns ikke at det er så tøysete. Du vet, flinke piker er et velkjent uttrykk, og noen ganger kan også "flinke kjerringer" bli et problem. Det går ikke an å ta det opp på seriøs måte heller, for det virker som om at mange går rett i forsvar og angrep med en gang, uansett intensjonen. Så det kan bli ganske provoserende noen ganger at alle skal sitte med pekefinger og aldri kan gjøre innrømmelser fordi de er redde for å fremstå mindre perfekte. Anonymkode: 0928e...955
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #41 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg er en "gammel dame" i midten av 50 årene. Og jeg kjenner at jeg blir livredd med tanke på at egne eller mine venners døtre kan ha samme oppførsel som det du beskriver her. Jeg tror ikke det, for de fleste yngre damer og jenter jeg kjenner, oppfører seg normalt. For det du utbasunerer her er ikke normalt, kjære deg! I løpet av livet kan det skje den beste at man roter med eller forelsker seg i en gift mann, men å nesten målrettet gå etter menn i forhold, er psykelig. Og så har livet lært meg at det utro menn forteller om sine koner stort sett ikke er sant. Utro menn er ofte veldig fornøyd i ekteskapet og "mangler" ingenting, heller ikke mht sex. Det er heller spenningen, og det å greie å få en tilfeldig fremmed jente til sengs, som trigger dem. Jeg tenker at uavhengig av hva eller hvem disse mennene er, bør DU tenke over hvem DU er og hvem DU ønsker å være. Vil du være en slik dame som du beskriver her, eller ønsker du å bli oppfattet som ei som står støtt med gode holdninger og verdier? Med integritet? De fleste forakter utroskap og ser på uærlighet (for det er jo DET utroskap handler om) som en av de absolutte dårligste egenskaper et menneske kan ha. Vil du være ei som bidrar til dette ved å være tømmestasjon for menn i forhold? Ser du at du på den måten også er uærlig? Og at dette er en svært dårlig egenskap som de fleste i samfunnet ser ned på, som det laveste på rangstigen? Anonymkode: d64a3...307 Burde du bli enda mer bekymret over at dine eventuelle egne eller dine venners sønner kan ha samme oppførsel som mennene hi har sex med…? Det er vel først og fremst den som er i er forpliktende forhold man skal ha moralske forventninger til, eller…? Og hvem er du som tillater deg å være så nedlatende at du kaller en kvinne for tømmestasjon? Er det noe som helst ved det hi har sagt som tilsier at hun ikke nyter sexen hun har med disse mennene? Tenk deg om; hvis en mann hadde hatt sex med mange kvinner, flere av dem gifte. Hadde du tenkt at denne mannen ble utnyttet, at han bare var et stakkars middel for kvinnenes tilfredsstillelse? Hvorfor er det så vanskelig å forstå at kvinner har sex FORDI DE LIKER DET? Og hvorfor et hi uærlig og uten integritet? Med mindre hi har avlagt et løfte til alle verdens kvinner om at hun aldri skal ha sex med partneren deres, så har hun da ikke løyet til noen. Og hva har dette med integritet å gjøre? Det er jo DU og dine holdninger som krenker his integritet. For all del: Hi fremstår som en som bare ønsker å provosere - eller så er hun egentlig en mann som vil «skremme» kvinner til å være mer imøtekommende for mannens ønsker i senga. Men prinsippet her står. Jeg tror faktisk kvinner har langt dårligere holdninger til andre «løsaktige» kvinner enn hva de fleste menn har. Menn som er utro kan både forstås og tilgis, men kvinnene de var utro med skal brenne i helvete til evig tid… Bare tenk på hvordan vi tenker om menn som på et eller annet tidspunkt har hatt sex med en gift kvinne, og hvordan vi tenker om kvinner som på et eller annet tidspunkt har hatt sex med en gift mann. Jeg kan garantere seg at kvinnen blir fordømt tusen ganger mer enn mannen - av andre kvinner primært. Anonymkode: 4c4fa...584
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #42 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Burde du bli enda mer bekymret over at dine eventuelle egne eller dine venners sønner kan ha samme oppførsel som mennene hi har sex med…? Det er vel først og fremst den som er i er forpliktende forhold man skal ha moralske forventninger til, eller…? Og hvem er du som tillater deg å være så nedlatende at du kaller en kvinne for tømmestasjon? Er det noe som helst ved det hi har sagt som tilsier at hun ikke nyter sexen hun har med disse mennene? Tenk deg om; hvis en mann hadde hatt sex med mange kvinner, flere av dem gifte. Hadde du tenkt at denne mannen ble utnyttet, at han bare var et stakkars middel for kvinnenes tilfredsstillelse? Hvorfor er det så vanskelig å forstå at kvinner har sex FORDI DE LIKER DET? Og hvorfor et hi uærlig og uten integritet? Med mindre hi har avlagt et løfte til alle verdens kvinner om at hun aldri skal ha sex med partneren deres, så har hun da ikke løyet til noen. Og hva har dette med integritet å gjøre? Det er jo DU og dine holdninger som krenker his integritet. For all del: Hi fremstår som en som bare ønsker å provosere - eller så er hun egentlig en mann som vil «skremme» kvinner til å være mer imøtekommende for mannens ønsker i senga. Men prinsippet her står. Jeg tror faktisk kvinner har langt dårligere holdninger til andre «løsaktige» kvinner enn hva de fleste menn har. Menn som er utro kan både forstås og tilgis, men kvinnene de var utro med skal brenne i helvete til evig tid… Bare tenk på hvordan vi tenker om menn som på et eller annet tidspunkt har hatt sex med en gift kvinne, og hvordan vi tenker om kvinner som på et eller annet tidspunkt har hatt sex med en gift mann. Jeg kan garantere seg at kvinnen blir fordømt tusen ganger mer enn mannen - av andre kvinner primært. Anonymkode: 4c4fa...584 Men dette handler ikke om menn! Dette handler om hvordan HI fremstår. At man ønsker å ha sex med mange, er noe helt annet enn å gå målrettet om menn i forhold. Det er DET som er det psykelige her. I dette innlegget er menn egentlig uinteressant, det finnes en haug med drittsekker der ute. Uavhengig av det, er det av verdi å tenke på hvem du selv ønsker å være. Å takke nei til menn i forhold, vise at slik uærlighet er usexy, vise hvilke verdier og holdninger til utroskap og løgn du har... DET er det dette dreier seg om. Å ikke tillate å være en tilfeldig elskerinne til en mann! Anonymkode: d64a3...307
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #43 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men dette handler ikke om menn! Dette handler om hvordan HI fremstår. At man ønsker å ha sex med mange, er noe helt annet enn å gå målrettet om menn i forhold. Det er DET som er det psykelige her. I dette innlegget er menn egentlig uinteressant, det finnes en haug med drittsekker der ute. Uavhengig av det, er det av verdi å tenke på hvem du selv ønsker å være. Å takke nei til menn i forhold, vise at slik uærlighet er usexy, vise hvilke verdier og holdninger til utroskap og løgn du har... DET er det dette dreier seg om. Å ikke tillate å være en tilfeldig elskerinne til en mann! Anonymkode: d64a3...307 Hvordan vet du at hi går målrettet etter menn som er i forhold? Hun skriver jo at hun har sex med single menn og. Hvorfor skal ikke hi kunne ha sex med hvem hun vil? Kanskje hun synes det blir mindre mas og klenging om hun har sex med gifte menn? Og hvorfor skal ikke hi «tillate» seg å være en tilfeldig (eller ikke tilfeldig? Kanskje de gifte mennene liker henne spesielt godt?) elskerinne hvis det er det hun ønsker? At DU mener det er usexy har jo ikke noe med hi å gjøre, hun skal jo ikke handle utifra DINE meninger. Det får da være måte på. Du svarte ikke på hvorfor du tillater deg å kalle hi en tømmestasjon. Hvorfor kalte du henne en tømmestasjon? Anonymkode: 4c4fa...584
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #44 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvordan vet du at hi går målrettet etter menn som er i forhold? Hun skriver jo at hun har sex med single menn og. Hvorfor skal ikke hi kunne ha sex med hvem hun vil? Kanskje hun synes det blir mindre mas og klenging om hun har sex med gifte menn? Og hvorfor skal ikke hi «tillate» seg å være en tilfeldig (eller ikke tilfeldig? Kanskje de gifte mennene liker henne spesielt godt?) elskerinne hvis det er det hun ønsker? At DU mener det er usexy har jo ikke noe med hi å gjøre, hun skal jo ikke handle utifra DINE meninger. Det får da være måte på. Du svarte ikke på hvorfor du tillater deg å kalle hi en tømmestasjon. Hvorfor kalte du henne en tømmestasjon? Anonymkode: 4c4fa...584 Hun er jo det, for disse mennene. Anonymkode: d64a3...307
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #45 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hun er jo det, for disse mennene. Anonymkode: d64a3...307 Er du tømmestasjon for han/dem du har sex med og da? Anonymkode: 4c4fa...584
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #46 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Er du tømmestasjon for han/dem du har sex med og da? Anonymkode: 4c4fa...584 Tenker du forstår godt hva jeg mener.... Anonymkode: d64a3...307
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #47 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Tenker du forstår godt hva jeg mener.... Anonymkode: d64a3...307 Nei, jeg gjør ikke det. Kan du ikke forklare? Anonymkode: 4c4fa...584
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #48 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Burde du bli enda mer bekymret over at dine eventuelle egne eller dine venners sønner kan ha samme oppførsel som mennene hi har sex med…? Det er vel først og fremst den som er i er forpliktende forhold man skal ha moralske forventninger til, eller…? Og hvem er du som tillater deg å være så nedlatende at du kaller en kvinne for tømmestasjon? Er det noe som helst ved det hi har sagt som tilsier at hun ikke nyter sexen hun har med disse mennene? Tenk deg om; hvis en mann hadde hatt sex med mange kvinner, flere av dem gifte. Hadde du tenkt at denne mannen ble utnyttet, at han bare var et stakkars middel for kvinnenes tilfredsstillelse? Hvorfor er det så vanskelig å forstå at kvinner har sex FORDI DE LIKER DET? Og hvorfor et hi uærlig og uten integritet? Med mindre hi har avlagt et løfte til alle verdens kvinner om at hun aldri skal ha sex med partneren deres, så har hun da ikke løyet til noen. Og hva har dette med integritet å gjøre? Det er jo DU og dine holdninger som krenker his integritet. For all del: Hi fremstår som en som bare ønsker å provosere - eller så er hun egentlig en mann som vil «skremme» kvinner til å være mer imøtekommende for mannens ønsker i senga. Men prinsippet her står. Jeg tror faktisk kvinner har langt dårligere holdninger til andre «løsaktige» kvinner enn hva de fleste menn har. Menn som er utro kan både forstås og tilgis, men kvinnene de var utro med skal brenne i helvete til evig tid… Bare tenk på hvordan vi tenker om menn som på et eller annet tidspunkt har hatt sex med en gift kvinne, og hvordan vi tenker om kvinner som på et eller annet tidspunkt har hatt sex med en gift mann. Jeg kan garantere seg at kvinnen blir fordømt tusen ganger mer enn mannen - av andre kvinner primært. Anonymkode: 4c4fa...584 Oj. Hvor kom du fra? Jeg tror jeg har lest innlegg fra deg tidligere. Du kommer inn fra venstre og klargjør mye. Jeg liker det. Anonymkode: 0928e...955
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #49 Skrevet 11. mars 2023 Hi her😊 vi mennesker går jo somregel etter det visuelle når vi skal finne oss partner, tiltrekning er jo viktig. Grunnen til att mesteparten av mennene jeg har sex med er gift/samboer er jo fordi de ser bedre ut da enn menn som er single ( er jo en grunn for att noen forblir single) det er jo mennene som er utro, ikke jeg. Som jeg skrev i første innlegg så har jeg vert i ett langvarig forhold når det ble slutt ville jeg leve livet litt før jeg finner en partner og slår meg til ro og stifter familie😊 jeg har alltid vert over gjennomsnittet glad i sex, liker det meste og liker og prøve nye ting, men det jeg liker aller best er og tilfredstille menn🙂 jeg har mange venner, både menn og kvinner, har egen leilighet sentralt, god fast jobb og lider ingen nød. ( for dere som er bekymret for min psyke) jeg er en normal oppegående kvinne med ett sosialt liv😊 har hatt sex med veldig mange menn på desse 3 årene, noen kunne jeg nokk vert foruten😆 att jeg blir beskrevet som en tømmestasjon tar jeg meg ikke så veldig nær av, jeg liker jo å bli tømt sæd i/på😇 Det som egentlig var poenget mitt med innlegget var att desse fine frøknene/damene ofte ser meget bra ut, oser ofte sex av men er ikke noe intresert i sex på hjemmebane🙈 Det var bare en teori jeg hadde om fine frøkner😊 og om mennene lyver til meg om at dem ikke får sex hjemme og egentlig får det, så bryr jeg meg ikke så masse om det så lenge jeg får sex😝 jeg koser meg ivertfall og er ikke så redd for hva andre tenker om meg heldigvis, jeg lar ikke andre styre livet mitt😀 Det er jo bare sex😆 Anonymkode: 57d9a...814
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #50 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (På 10.3.2023 den 21.44): Grunnen til jeg har tilbud er pga jeg er på en sex side, med bilder så mennen vet hva de får😊 Anonymkode: 57d9a...814 Du prostituerer deg og lurer på hvorfor du får respons fra gifte menn...? Anonymkode: 8f1cf...641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå