Gå til innhold

Mennene til fine frøkner🤭

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Det kan jo hende de er akkurat som mennene sine: dritt lei av å ha ræva sex, så de har sex med nye og mer spennende menn i stedet.

Anonymkode: 4c4fa...584

Ja det kan godt hende😉😆

Hi

Anonymkode: 57d9a...814

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 12.3.2023 den 7.56):

Det jeg ville med innlegget mitt var egentlig bare att jeg hadde en teori om desse fine frøknene, ang sex. De kler seg sexy, pynter seg, gjerne operert inn noe silikon her og der, de oser sex MEN de har ikke sex og er kjedelige i sengen. Jeg kritiserer ingen, alle har forsjellig lyst uansett utseende ( som ikke har noe med utseende og gjør) dette er jo bare noe jeg har lagt merke til som singel på desse 3 årene, og utfra det mennene har sagt om konenen sine. 

Hi

Kan jo tenkes at du blir presentert en ganske ensidig side av saken, i og med du kun får historien fra en kant? Menn som fisler på si går ikke akkurat innunder kremen av mannfolk, blir ikke forundret om de er rause med kompliment for å nå målet om ett sted å få utløsning. Kan tenkes det er en ordning som fungerer begge veier, kjekt å sette bort sugejobben gratis, hvis det var veske og fint hus du var ute etter i utgangspunktet. Sånn sett er det vinn vinn, alle fornøyd. 

Jeg tenker at man ikke skal undervurdere kvinnelist i hvert fall. 

Anonymkode: 1a784...c12

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det kan jo hende de er akkurat som mennene sine: dritt lei av å ha ræva sex, så de har sex med nye og mer spennende menn i stedet.

Anonymkode: 4c4fa...584

Det tror jeg også! 😄 

Anonym bruker skrev (På 10.3.2023 den 21.44):

Jeg er singel på 3 året nå, har vert i ett langvarig forhold siden jeg var 19, er 27 nå. På desse årene har jeg virkelig kost meg med menn, slått ut håret og virkelig levd livet. Men en ting jeg har bitt meg merke i er. De fleste av mennene er for det første gift/samboere, da med fine frøkner, med fine frøkner mener jeg, typ lange negler, løsvipper, silikon både her og der, løshår, oversminket, dyre vesker og slike ting😆 ja damer som utad ser bra ut og virker som de er intesert i sex😝 men det som er problemet er jo at fåtallet av desse fine frøknene verken suger pikk eller gjør andre ting i sengen som er noe annet enn misjonæren 1 gang i uka😆

Men jeg er helt vanlig naturlig dame, jeg er høy, lubben, går somregel i jeans og genser. Vet jeg har sexy former og spiller på sex. ( og nei dere trenger ikke komme med den her att mennene utnytter meg ) er vel heller omvendt, jeg har sex med den jeg vil når jeg vil og jeg får somregel alltid napp, så er vel heller jeg som bruker mennene😉😊 

Så min teori er da, det hjelper ikke se jævlig bra ut om du ikke suger kuk😝 og alle de mennene som har kjedelige sexliv hjemme, det er ikke rart de er utro. 

Grunnen til jeg har tilbud er pga jeg er på en sex side, med bilder så mennen vet hva de får😊 

Er du eskorte? Selvsagt drar du menn når du er på en sex-side, det er jo derfor disse sidene er der - med kun ett formål. Å enkelt, greit og tilgjengelig få pult. 

Anonymkode: d2957...17c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...