Gå til innhold

Kjøper dere nye påskeegg hvert år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kjøper sjelden inn til påskeegg, påske har aldri vært en stor greie for oss 🙈 

I år har jeg gjort ett unntak og bestilt egget fra jentene på tunet. 

Anonymkode: 1afe8...202

Takk for tips, sjokoladen derfra så virkelig god ut 👍🏼

amandine skrev (5 minutter siden):

Det eneste som egentlig sjokkerer meg er at en 8- barnsmor sutrer i avisen over noe sånt. 

Hehehehe. Der ligger det så mange andre dårlige avgjørelser allerede at det ikke bør overraske.

ReneRene skrev (3 timer siden):

Jeg vet ikke hva andre gjør jeg, men vi kjøper fra smågodthyllene, og det er lite som er med papir. 

Hvordan tør du å kjøpe smågodt fra hyllene hvis du har bakteriefobi? Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett folk klø seg i hodet og så ta på godteri eller inni spadene, og barn som plukker seg i nesa og senere graver i godteriet i hyllene.

Vi bruker de samme eggene vi alltid har hatt! Men får ofte nye i tillegg.....

Anonymkode: d99df...3e1

Kira skrev (8 minutter siden):

Takk for tips, sjokoladen derfra så virkelig god ut 👍🏼

Jeg har troa, gleder meg faktisk litt til påske i år, skal meske meg med egget 🤩 Normalt ville jeg drøyet til påske med å bestille, men da risikerer jeg utsolgt, så nå må jeg teste viljestyrken siden jeg og mannen har godteristopp frem til det 😬

Anonymkode: 1afe8...202

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan tør du å kjøpe smågodt fra hyllene hvis du har bakteriefobi? Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett folk klø seg i hodet og så ta på godteri eller inni spadene, og barn som plukker seg i nesa og senere graver i godteriet i hyllene.

Vi bruker de samme eggene vi alltid har hatt! Men får ofte nye i tillegg.....

Anonymkode: d99df...3e1

Jeg vet de blir godt rengjorte og har heldigvis ikke vært vitne til det du har sett 🙂 

Her brukes de år etter år. Et par av dem har blitt fikset med tape inni, så nå varer de mange år til.

Er ikke bare prisen som gjør at jeg ikke kjøper nye, men akkurat disse eggene er nesten like viktige som innholdet nå. Ungene kjenner bare til disse eggene og hadde nok protestert hvis jeg byttet de ut. Påsken er akkurat disse eggene.

Anonymkode: d7289...14a

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden):

Vi også! Har til og med mitt eget jeg selv fikk når jeg var liten. Det er en gammel og sliten påskekylling i plast, men han har vært med meg hele livet så han oser gamle minner og påskestemning. 

Er det kylling man deler i to, hvor underdelen er gjennomsiktig? 

Jeg har også en gammel plastkylling, ser du 🤩

(pusher 40 år nå) 

Tekla123 skrev (2 timer siden):

Er det kylling man deler i to, hvor underdelen er gjennomsiktig? 

Jeg har også en gammel plastkylling, ser du 🤩

(pusher 40 år nå) 

Ja! Og ganske høy sak.😊

Nye nei, er du gal! Barna mine har hatt de samme eggene i åresvis. Det er disse enkle pappeggene med sølvpapir rundt - de har sjokoladeflekker i seg, papiret har revna på flere steder og de bærer i det hele tatt preg av å ha vært brukt i flere år enn de var ment for. Men de er jo selve påskeeggene!!!

Påsken, ass… ♥️🐣

Anonymkode: 3d684...460

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...