Gå til innhold

Hvilke hvite Nike sko er populære blant unge jenter nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Air force one er det her. Svindyre…

Anonymkode: b4178...145

Air force 1 hos ungdommene her i huset også. Men vil ikke si de er svindyre, de koster pluss minus 1500 akkurat som de fleste andre gode joggesko…

Anonymkode: fb528...866

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Air force 1 hos ungdommene her i huset også. Men vil ikke si de er svindyre, de koster pluss minus 1500 akkurat som de fleste andre gode joggesko…

Det er ingen ungdommer som trenger sko til 1500 kroner. Det finnes ett hav av gode nok sko til halve prisen

Anonymkode: bd31d...afe

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Så da kan ikke hun du siterer synes de er svindyre? Jeg synes og der dyrt, jeg har mange gode joggesko, ingen av kostet 1500 kroner.

Anonymkode: 8b24a...b3d

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Har kjøpt gode joggesko i alle år for mindre penger enn det. Ca 600. Så jo, de er svindyre når de koster det tredobbelte av skoene de brukte før

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar! Ja, det er dyrt for et par sko, men den prisen er jeg villig til å betale for en som føler seg utenfor på alt.

Anonymkode: a3d2a...586

Håper du finner skoene hun drømmer om❤️. Noen ganger er prisen sekundært. Sender en god klem.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har kjøpt gode joggesko i alle år for mindre penger enn det. Ca 600. Så jo, de er svindyre når de koster det tredobbelte av skoene de brukte før

Akkurat hva som er svindyrt og ikke vurderes vel best av den som står med lommeboka?

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Det er ingen ungdommer som trenger sko til 1500 kroner. Det finnes ett hav av gode nok sko til halve prisen

Nei

Anonymkode: e8858...bfd

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Nei de er ikke svindyre

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ååååkey! Da har jeg nok gitt ungene mine elendige sko i 18 år 

Det er fullt mulig du har. Selv synes jeg ikke at 1500 er dyrt for sko. Jeg kjøper minst like dyre sko til meg selv, så selvsagt får barna mine det også. 

Anonymkode: ea64a...e31

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er fullt mulig du har. Selv synes jeg ikke at 1500 er dyrt for sko. Jeg kjøper minst like dyre sko til meg selv, så selvsagt får barna mine det også. 

1500 er ikke nødvendigvis dyrt for ett par sko, nei. Det er jeg enig i. Men du kan jo ikke for fullt alvor mene at det IKKE finnes sko til halve prisen som er like gode! Har du betalt tusenvis av kroner for alle sko du har kjøpt til ungene dine noensinne?

mamma til adhd gutt<3 skrev (14 minutter siden):

Akkurat hva som er svindyrt og ikke vurderes vel best av den som står med lommeboka?

Og da kan ikke jeg uttrykke min mening?

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

1500 er ikke nødvendigvis dyrt for ett par sko, nei. Det er jeg enig i. Men du kan jo ikke for fullt alvor mene at det IKKE finnes sko til halve prisen som er like gode! Har du betalt tusenvis av kroner for alle sko du har kjøpt til ungene dine noensinne?

Selvdagt kan man mene at det ikke finnes gode sko til 600 kr , om de ikke er på salg

Sjekk om du finner de på Zalando. Min datter er veldig glad i de skoene, og har de i flere farger, og der er de gjerne litt billigere.

Jeg er selv avhengig av gode sko, og kjøpte nye nå, de koster 1400 kr.

Anonymkode: 5a9c5...bba

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men du vokser ikke ut av to par i sesongen? Om de er utvokst i beina er det en helt annen sak.

Anonymkode: acd61...aed

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Men du vokser ikke ut av to par i sesongen? Om de er utvokst i beina er det en helt annen sak.

Anonymkode: acd61...aed

Nei, men jeg kjøper meg minst ett par sko i sesongen allikevel, så det går for det samme. 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...