Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner en ny kollega der jeg jobber. Jeg var litt nysgjerrig og søkte henne opp på Facebook. Tydeligvis så har jeg fått sendt henne en venneforespørsel da jeg plutselig fikk varsel fra Facebook om at hun hadde godtatt forespørselen min🙈 Gud, så flaut! Vurdere å sende henne en mld på messenger så det ikke blir så innmari pinlig når hun skjønner at vi jobber sammen når vi treffes på jobb. Men, hva skal jeg skrive? Så kleint…

Anonymkode: ecc20...a24

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det begynner en ny kollega der jeg jobber. Jeg var litt nysgjerrig og søkte henne opp på Facebook. Tydeligvis så har jeg fått sendt henne en venneforespørsel da jeg plutselig fikk varsel fra Facebook om at hun hadde godtatt forespørselen min🙈 Gud, så flaut! Vurdere å sende henne en mld på messenger så det ikke blir så innmari pinlig når hun skjønner at vi jobber sammen når vi treffes på jobb. Men, hva skal jeg skrive? Så kleint…

Du skal eie det, og deretter drite i det. 

Anonymkode: 64e15...cb9

Skrevet

Haha, herregud. Her tror jeg rett og slett at jeg ville ha sendt en melding på messenger. Jeg ville ha skrevet: "Hei! Jeg så at vi skal bli kolleger! Jeg gleder meg til å hilse på deg og til å bli kjent. Velkommen til oss! 😊

Anonymkode: 2b3ed...f9c

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Haha, herregud. Her tror jeg rett og slett at jeg ville ha sendt en melding på messenger. Jeg ville ha skrevet: "Hei! Jeg så at vi skal bli kolleger! Jeg gleder meg til å hilse på deg og til å bli kjent. Velkommen til oss! 😊

Den var fin da. Den hadde jeg sendt hi.

Anonymkode: 0428f...d24

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Den var fin da. Den hadde jeg sendt hi.

Men, hva slags crazyperson er det som sender venneforespørsel før du har møtt mennesket da?🙈 

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men, hva slags crazyperson er det som sender venneforespørsel før du har møtt mennesket da?🙈 

hi

Ved å sende en slik melding fremstår du i det minste litt mindre crazy. 🤪

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ved å sende en slik melding fremstår du i det minste litt mindre crazy. 🤪

Er det i det heletatt mulig?🙈

ts

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

hi

Hehe, men det forslaget du fikk er absolutt den beste veien ut av det. Da bare fremstår du litt overivrig heller forhåpentligvis.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

ts

Tja. Jeg ville tenkt at du var en skrue uansett, men heller en hyggelig skrue som ønsker meg velkommen enn en stum skrue som legger meg til som venn uten å ane stort om meg. 😜

Skrevet

Haha, jeg fikk en gang venneforespørsel fra en jeg skulle på jobbintervju dagen etter. Tydelig at han hadde snoket, og trykt feil. 

Jeg synes ikke det var så ille jeg. Ikke veldig rart å sjekke ut kommende kollega. Så ikke veldig flaut, men litt vittig.

Anonymkode: a6368...d2c

Skrevet

Jeg hadde følt meg litt ekstra velkommen, ikke stress!

Anonymkode: 81890...f78

Skrevet

Jeg hadde ikke skrevet noe. Hadde jeg fått en meld som en foreslår her, så hadde jeg følt det forpliktende og litt overveldende faktisk. Hyggelig for all del, men alt for hyggelig liksom.

Så dette hadde jeg tatt verbalt når dere begynte å snakke på jobb. Og jeg syns ikke at det er særlig pinlig heller. Hun la deg jo til, så alt i orden. Hadde hun ignorert så hadde det vært litt verre. Ta det med ro. 

Skrevet

Enig med andre som sier at jeg ikke ville gjort noe ut av det. Hadde ikke sendt meld. Hun aksepterte. 

Anonymkode: 5afbe...819

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

ts

Hun aksepterte da, det er jo ett godt tegn. 

Hvis hun tenker du er crepy, så ville hun latet som hun ikke så den i stedet. 

Anonymkode: 98252...e47

Skrevet

Ikke legg så mye i det. 😊Ønsk velkommen. Det e r hyggelig. 😊

Anonymkode: f9dde...c49

Skrevet

Hva er pinlig med det?
"Hei, vi skal bli kolleger, velkommen til oss!"

Anonymkode: 89e42...381

Skrevet

Si at du var litt sløv i gjerningsøyeblikket. Si du hadde tenkt å sende på LinkedIn (vanlig å ha nettverk med kollegaer her) og så gjorde du det på FB. Og at om hun synes det er ubehagelig å ha kollegaer på FB så blir du ikke fornærmet om hun ikke vil være venn. 
Jeg klarte samme tabben en gang med en jeg hadde felles bekjent med. Vi var i samme FB gruppe men kjente ikke hverandre. Jeg var ikke inne på profilen en gang men må ha scrolla innom forespørsel i feeden. Flaut. Han syntes det var hyggelig han. 😂

Anonymkode: 3ab00...878

Skrevet

Haha! Jeg ville sagt det som det var. "Hei! Så at vi skulle bli kollegaer og googla deg for å finne ut hvem du var! Ikke meningen å være helt åpenbart stalkete og sende venneforespørsel før vi møttes, men trykka visst feil. Der har du meg! Velkommen til oss, gleder meg til å møte deg på ordentlig!"

Anonymkode: ef9b9...232

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...