Gå til innhold

Overraskelse

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Har du ringt eller sendt melding for å takke, og si at du satte stor pris på det? 

Anonymkode: f9647...175

Ja, sendte en snap med bilde og takket + skrev jeg ble veldig glad og at det smakte godt. 

Anonymkode: 10f2f...c3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Kom hjem fra jobb i dag og på døren hang der bakt fra en jeg bry meg. Så kjekt. Tenk en tok seg tid til det til meg. Rørt 💗 Er det tegn på at vedkommende bryr seg? 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, hjemmelaget. 

Kanskje det er motsatt da. Er gjerne det. 

Er du virkelig, virkelig sann??
Du får en omtenksom gave, og så klarer du å lese inn noe dritt i det også?

VET vennene dine hvor mye mistenksomhet og faenskap du koker sammen i hodet ditt om dem??

Anonymkode: 392b3...810

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hun tenkte jo ikke på det før et nek plantet tanken i henne. 

Anonymkode: 4ce25...007

Nei, den tanken var der fra før, ellers hadde hun ikke skrevet dette innlegget. 
Og hvis man er normaltfungerende så er det faktisk ikke sånn at noen klarer å "plante" en tanke om at gave på døra betyr at en person misliker deg!

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er du virkelig, virkelig sann??
Du får en omtenksom gave, og så klarer du å lese inn noe dritt i det også?

VET vennene dine hvor mye mistenksomhet og faenskap du koker sammen i hodet ditt om dem??

Ikke delt tankene mine med noen utenom luftet litt her. 

Dette var et fint innlegg om en overraskelse jeg ble glad for. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Kom hjem fra jobb i dag og på døren hang det bakst fra en jeg bry meg om. Så kjekt. Tenk at en tok seg tid til det til meg. Rørt 💗 Er det tegn på at vedkommende bryr seg? 

Hva tror du? At personen hater deg? 

Anonymkode: 42a9f...4e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ja, sendte en snap med bilde og takket + skrev jeg ble veldig glad og at det smakte godt. 

Så bra, fiikk du svar?

Anonymkode: 940f9...e96

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hun tenkte jo ikke på det før et nek plantet tanken i henne. 

Jo, i sitt eget innlegg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Så bra, fiikk du svar?

Ja, fikk svar. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hva tror du? At personen hater deg? 

Håper at personen liker meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Ja, fikk svar. 

Og? Det var et fint svar?

Skrevet

Og? Det var et fint svar?

Ja, koselig svar. Godt å få. Burde gjerne gi noe tilbake. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Der ser du, så hvorfor tviler du fortsatt på om personen liker deg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Der ser du, så hvorfor tviler du fortsatt på om personen liker deg.

Fikk bekreftelse og da gjør det ting lettere. 

Skrevet

Ja du bør ikke noe tilbake! Men ikke denne uken. Dette ble ikke gitt deg for at du skulle gi noe tilbake, men fordi noen bryr seg om deg. Kanskje vedkommende merker at du har det litt tøft?

uti neste uke kan du kanskje gjøre noe for denne personen? Spør om den vil bli med ut å gå en tur? Kanskje kino? Eller noe kjekt du tror vedkommende liker. Bare husk at selv om personen sier nei, så betyr det som regel at det faktisk ikke passer. Det har ikke noe med deg å gjøre. Da kan du kanskje kontre med en hyggelig melding om at ja jeg vet du har det travelt akkurat nå og blablabla, når passer for deg? Osv

Nyt følelsen du fikk av baksten på døra! Tenk hvordan DU kan gjøre noen andre glad? Kanskje en telefon til en gammel bestemor? Måke snø for en gammel nabo?  Betale de to varene gutten foran deg i kassekøen ikke hadde penger til? Smil til en du går forbi, kanskje si hei!

Jeg anbefaler deg å se filmen «pay it forward!» denne kan hjelpe deg til å få det mye bedre selv! 

Anonymkode: 7800a...4f7

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Ja du bør ikke noe tilbake! Men ikke denne uken. Dette ble ikke gitt deg for at du skulle gi noe tilbake, men fordi noen bryr seg om deg. Kanskje vedkommende merker at du har det litt tøft?

uti neste uke kan du kanskje gjøre noe for denne personen? Spør om den vil bli med ut å gå en tur? Kanskje kino? Eller noe kjekt du tror vedkommende liker. Bare husk at selv om personen sier nei, så betyr det som regel at det faktisk ikke passer. Det har ikke noe med deg å gjøre. Da kan du kanskje kontre med en hyggelig melding om at ja jeg vet du har det travelt akkurat nå og blablabla, når passer for deg? Osv

Nyt følelsen du fikk av baksten på døra! Tenk hvordan DU kan gjøre noen andre glad? Kanskje en telefon til en gammel bestemor? Måke snø for en gammel nabo?  Betale de to varene gutten foran deg i kassekøen ikke hadde penger til? Smil til en du går forbi, kanskje si hei!

Jeg anbefaler deg å se filmen «pay it forward!» denne kan hjelpe deg til å få det mye bedre selv! 

Takk for fint svar. Kan leve litt på gleden her nå. Kan være person vet det. Ble glad. Skal gjøre noe på et senere tidspunkt tilbake. Og ikke konkludere med noe selvom det ikke passer osv. Mange fine tiltak du nevner der. 

Den filmen du nevnte her hvor kan jeg finne den? 

Skrevet

Vil bare si at dere som mener/tenker æ at jeg gjør dette for å være stygg eller ondsinnet på noen måte tar feil. Det er det absolutt ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Vil bare si at dere som mener/tenker æ at jeg gjør dette for å være stygg eller ondsinnet på noen måte tar feil. Det er det absolutt ikke. 

Ikke bry deg om de små menneskene som må tråkke på andre for å føle at de teller! Nyt følelsen gaven ga deg🥰

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det var et veldig bra svar 😊

Skrevet

Takk for fint svar. Kan leve litt på gleden her nå. Kan være person vet det. Ble glad. Skal gjøre noe på et senere tidspunkt tilbake. Og ikke konkludere med noe selvom det ikke passer osv. Mange fine tiltak du nevner der. 

Den filmen du nevnte her hvor kan jeg finne den? 

Lev på den, kjenn på det og vit at det er en person som liker deg.  Prøv å skyv alle negative tanker du måtte ha vekk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ikke bry deg om de små menneskene som må tråkke på andre for å føle at de teller! Nyt følelsen gaven ga deg🥰

Tusen takk 🥰

Skrevet

Lev på den, kjenn på det og vit at det er en person som liker deg.  Prøv å skyv alle negative tanker du måtte ha vekk.

Tusen takk! Det skal jeg gjøre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...