Gå til innhold

Overraskelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem fra jobb i dag og på døren hang der bakt fra en jeg bry meg. Så kjekt. Tenk en tok seg tid til det til meg. Rørt 💗 Er det tegn på at vedkommende bryr seg? 

Anonymkode: 10f2f...c3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: f8de1...9fb

Skrevet

? Du skriver ikke forståelig i det hele tatt.

Anonymkode: 940f9...e96

Skrevet

Kom hjem fra jobb i dag og på døren hang det bakst fra en jeg bry meg om. Så kjekt. Tenk at en tok seg tid til det til meg. Rørt 💗 Er det tegn på at vedkommende bryr seg? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Kom hjem fra jobb i dag og på døren hang det bakst fra en jeg bry meg om. Så kjekt. Tenk at en tok seg tid til det til meg. Rørt 💗 Er det tegn på at vedkommende bryr seg? 

Hjemmelaget?

Noe av det siste eksen gjorde før han dumpet meg var å bestille frokost til meg levert på døren,å sa det var fordi jeg fortjente det. En måned etterpå dumper han meg uten grunn.

Anonymkode: ea872...ca0

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hjemmelaget?

Noe av det siste eksen gjorde før han dumpet meg var å bestille frokost til meg levert på døren,å sa det var fordi jeg fortjente det. En måned etterpå dumper han meg uten grunn.

Ja, hjemmelaget. 

Kanskje det er motsatt da. Er gjerne det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hva tror du selv da? Hadde du gjort noe liknende for noen du ikke bryr deg om?

Anonymkode: 85055...401

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hjemmelaget?

Hva får du ut av å skrive slik som dette? Du oppnår kun at hi blir i tvil. Du er slem. 

Hi: Det er absolutt tegn på at han bryr seg om deg. Om det er vennskap eller romantiske følelser kan ikke vi svare på, men ingen gir spontan oppmerksomhet til folk man ikke bryr seg om. 

Anonymkode: 4ce25...007

Skrevet

Så hyggelig!😁😁

Anonymkode: 290ed...fb4

Skrevet

Så hyggelig! Det er omtanke!

Anonymkode: 0f288...785

Skrevet

Selvfølgelig bryr vedkommende seg. Ellers hadde han/hun ikke tenkt på deg og giddet.

Anonymkode: 5e2fb...694

Skrevet

Det er stygt å i det hele tatt lure på hvorvidt det er gode intensjoner bak handlingen eller ikke. Håper du har vist takknemlighet og ikke har vist noen form for skepsis. 

Anonymkode: 2ef27...09d

Skrevet

Ærlig talt! Du får bakst levert på døra, og lurer på om det er onde intensjoner? Nå må du gi deg. 

Anonymkode: 744cb...d85

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ærlig talt! Du får bakst levert på døra, og lurer på om det er onde intensjoner? Nå må du gi deg. 

Anonymkode: 744cb...d85

Hun tenkte jo ikke på det før et nek plantet tanken i henne. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, hjemmelaget. 

Kanskje det er motsatt da. Er gjerne det. 

Å ja det er du ja. Så da er det vel full krisemaksimering da, for noe som for de fleste andre mennesker er en hyggelig ting.

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hun tenkte jo ikke på det før et nek plantet tanken i henne. 

Hun tenkte jo åpenbart om det siden hun legger ut et skjelvende og spørrende innlegg her da.

Anonymkode: 62857...51a

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Hun tenkte jo åpenbart om det siden hun legger ut et skjelvende og spørrende innlegg her da.

Anonymkode: 62857...51a

Slik tolket ikke jeg hi. Hun er glad og rørt, og litt spent på om han har varme følelser. De fleste av oss kan kjenne på litt usikkerhet i slike situasjoner, men sikkert ikke du. 

Skrevet

Ble jo spontan glad og synes det var kjekt. Så kommer gjerne. Fortjener jeg det, liker den meg osv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ble jo spontan glad og synes det var kjekt. Så kommer gjerne. Fortjener jeg det, liker den meg osv. 

Hvorfor?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor?

Vet ikke. Tenker mye jeg ikke er bra og hørt det (her). At folk unngår meg. Så blir usikker. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Vet ikke. Tenker mye jeg ikke er bra og hørt det (her). At folk unngår meg. Så blir usikker. 

Men hvorfor ellers tror du noen har gjort dette for deg da? For å være slemme? Selvsagt er det noen som bryr seg, og vil gjøre deg glad.

Anonymkode: f9647...175

Skrevet

Ja, det er tegn på at vedkommende bryr seg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Ingen som prøver å unngå deg tropper opp på døra di med noe bakst altså. Det var en fin gest fra en som liker deg.

Skrevet

Var godt og et lyspunkt i hverdagen ihvertfall. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Var godt og et lyspunkt i hverdagen ihvertfall. 

Har du ringt eller sendt melding for å takke, og si at du satte stor pris på det? 

Anonymkode: f9647...175

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...