Gå til innhold

Hei alle kreative! Trenger hjelp, feiring av sprek 80-åring!

Anbefalte innlegg

Trenger alle tips jeg kan få! Skal lage quiz om han, hva spør jeg om? 
Bordpynt, andre innslag? Har vært/er syk og ligger litt bakpå her….

Noe vi barn og barnebarn kan gjøre for å hedre han litt?

Barnebarn fra 5-30 år så er litt spenn der. Prøvd å få de med men liten innsats…..

Er veldig glad for all hjelp/andre erfaringer ❤️

Anonymkode: 6a82d...1ed

Fortsetter under...

Ang quiz så kan du jo ha noen spm for hvert 10 år han har levd? Ang pynt hadde jeg "kjørt på litt" jeg da. Så lenge det er en sprek 80 åring som du sier. Nille feks har mye forskjellig pynt. Gøy å se at det er feiring og ikke alle som blir 80. Bordkort kan være et bilde av alle som barn/unge feks. (Spørs jo hvor god tid du har, om du rekker å samle de inn) Jeg hadde bestilt marsipan kake, gjerne med bilde av bursdags"barnet". Da min bestemor ble 85 lagde vi en halvmeter høy bursdagskrone til henne, det syntes hun var gøy. Henge opp bilder av han og ting han har gjort igjennom et 80 år gammelt liv kan jo være koselig😊 Jeg hadde funnet ut hva han er mest glad i å spise, fått med alle av hans favorittkaker og favoritt alkohol hvis han drikker. Felles champangeskål for jubilanten er hyggelig. Det var det jeg rakk😅

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for svar. Vennene hans er jo gjester, så dette er det vi i nærmeste familie som skal ordne. 

Anonymkode: 6a82d...1ed

Hvis du vil ha noe opplegg og gode ideer kan det være lurt å høre med dem. 

Anonymkode: 62b9f...861

Min bestemor broderte mange gardangersømsduker. Da hun fylte 90 samlet vi sammen duker fra hele familien som hun hadde brodert og brukte dem på alle bordene. Ettersom hun var en habil jeger i sine yngre år spiste vi elgkjøtt.

Du kan kanskje tenke på samme måten om din slektning?

Anonymkode: 62b9f...861

Annonse

Noen barn eller barnebarn som spiller i korps, synger i kor el som kunne tatt en trudelutt? Var i et jubileum der barnebarna spilte på hhv horn, klarinett, saksofon og tromme og hadde klart å finne et stykke som låt bra med den besetningen. Dikt en sang, lag et bildeshow med eller uten tale til. Tale der alle barnebarna sier noen få ord hver om bestefar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...