Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det er i hvert fall en sak vi får gjort lite med. Tror du de kringkaster for kvinnene der at norske kvinner går i tog for å rope for deres rettigheter? 

Gjør noe med det du kan gjøre noe med. Å møte på jobb hver dag, uavhengig våkenetter og strekt kalender, det er å praktisere og gjennomføre det som en gang ble startet på. Verdien av kvinner i arbeid i Norge utgjør flere tusen milliarder, det er ikke bare Oljefondet som gjør oss til ett rikt land. Så da får vi starte der, feie for vår egen dør og sørge for at verden ser at vi er ett foregangsland. Det starter nettopp med handlingene du gjør hver eneste dag. 

Anonymkode: f10f7...bac

Vet du, at dette du skriver her er en uvitenhet jeg ikke visste fantes i vår generasjon. Vet du egentlig hvor mange afghanere det bor i Norge og som fremdeles har både familie og venner samt annet nettverk i Afghanistan? Hvordan er det mulig å stille et spørsmål som du gjør i starten her? Jeg blir helt rystet jeg altså. 

Anonymkode: 051a6...150

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Vet du, at dette du skriver her er en uvitenhet jeg ikke visste fantes i vår generasjon. Vet du egentlig hvor mange afghanere det bor i Norge og som fremdeles har både familie og venner samt annet nettverk i Afghanistan? Hvordan er det mulig å stille et spørsmål som du gjør i starten her? Jeg blir helt rystet jeg altså. 

Sier du det du, det var nå du som refererte til akkurat de, i form av betyr ikke noe «himle med øynene». Plutselig var de i Norge. 

Nei, det funker nok bedre å peke rundt «shame, shame, shame» til alle kvinnene der ute som lever og praktiserer hverdagen mot likestilling, med de fordeler og ulemper som følger. Det er en uvitenhet man ikke skulle tro fantes i vår demokratiske generasjon. 

Skrevet

Hvorfor hjelper dere atter en gang en anonym her med å ødelegge tråden med kverulering. Er det ikke bedre å bare ignorere tullet.

Anonymkode: 8823f...1a7

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor hjelper dere atter en gang en anonym her med å ødelegge tråden med kverulering. Er det ikke bedre å bare ignorere tullet.

Hva er gøy med det da 🤪det er så morsomt å fyre i henne, det funker hver gang. 

Anonymkode: d712c...c72

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Sier du det du, det var nå du som refererte til akkurat de, i form av betyr ikke noe «himle med øynene». Plutselig var de i Norge. 

Nei, det funker nok bedre å peke rundt «shame, shame, shame» til alle kvinnene der ute som lever og praktiserer hverdagen mot likestilling, med de fordeler og ulemper som følger. Det er en uvitenhet man ikke skulle tro fantes i vår demokratiske generasjon. 

Ærlig talt! Når du spør om vi tror det blir kringkastet til kvinner i Afghanistan!? Det går ikke an å spørre om sånt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva er gøy med det da 🤪det er så morsomt å fyre i henne, det funker hver gang. 

Det er rene duracellen, tar jo aldri slutt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er rene duracellen, tar jo aldri slutt.

Nope, dabber det av i én tråd så er det med liv og lyst rett inn i en annen for å avspore, drive med stråmenn og å opphøye seg selv. Fascinerende og morsomt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...