Anonym bruker Skrevet 7. mars 2023 #1 Skrevet 7. mars 2023 Om du er medlem i en gruppe som driver med noe håndverk, og det blir da lagt ut bilder av ulike produkter folk lager. I et innlegg skriver et medlem at hun er syk, og at det hun lager ikke er noe spesielt fint men hjelper henne å holde på med under sykdommen. Hvordan ville du reagert og kommentert? ( dette er ingenting som kan bli gjenkjent av et medlem da dette er kun et eksempel ) Anonymkode: eb23c...46d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2023 #2 Skrevet 7. mars 2023 Må du kommentere da? Anonymkode: e8c94...db6
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2023 #3 Skrevet 7. mars 2023 Enten ingen kommentar eller "god bedring" tenker jeg. Anonymkode: 24f9c...d11
prekæs Skrevet 7. mars 2023 #4 Skrevet 7. mars 2023 Det hadde ikke kosta meg noe og kommentere positiv. Ingen har enerett på god smak og det er helt klart at positive kommentarer gjør noe med de fleste.
Himmel og hav Skrevet 7. mars 2023 #5 Skrevet 7. mars 2023 Hvis jeg ikke hadde klart å finne noe som helst pent å si om det hun har laget (nydelige farger, så fint motiv, så jevnt du strikker el) så ville jeg skrevet noe som: Ja, er ikke dette en gøyal hobby? Jeg glemmer tid og sted når jeg holder på.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mars 2023 #6 Skrevet 7. mars 2023 Om det hun lager ikke er verdt å kommentere, så hadde jeg i det minste sagt noe om at det var bra hun har funnet noe meningsfylt å drive med, at hun finner glede i dette og at det er hyggelig at hun vil være en del av gruppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå