Gå til innhold

Dagstur til Göteborg, gutter i 9.klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn vil gjerne ta en tur til Göteborg med en kompis. De er opphengt i sko og skal shoppe. De vil dra om morgenen kl 07 og ta buss tilbake kl 16. Jeg er i tvil.. Ja eller nei? 

Anonymkode: bac03...ac7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjørt de

Anonymkode: 9387b...4fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde kjørt de

Anonymkode: 9387b...4fb

Et dessverre ikke mulig grunnet nyfødt baby😅

Skrevet

Jeg hadde sagt ja

Anonymkode: c06bf...ddd

Skrevet

15 år? Hvorfor nøler du med det? 

Anonymkode: ec91e...629

Skrevet

Ikke noe problem om ikke det er noe spesielt med guttene. 

Skrevet

Hvis gutten har penger til det og ellers er fornuftig, så kjør på, men jeg hadde ikke betalt.

Anonymkode: 3233c...a54

Skrevet

Det ser jeg ikke på som noe større problem enn at datteren min som går i 10.klasse tar bussen til sørlandssenteret et par ganger i året.

Det får jo ikke skjedd så mye galt så lenge de passer på å rekke bussen hjem...

Anonymkode: 98ca7...c3c

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Min sønn vil gjerne ta en tur til Göteborg med en kompis. De er opphengt i sko og skal shoppe. De vil dra om morgenen kl 07 og ta buss tilbake kl 16. Jeg er i tvil.. Ja eller nei? 

Så lenge han er en normaltfungerende niendeklassing, ville jeg sagt ja uten å nøle. Samtidig kommer det fort til å bli mer stress enn kos. Bussen tar cirka 3 timer og 45 minutter. Det gir dem knapt tre timer med shopping i en by de neppe er spesielt godt kjent i. Så lenge de uansett er innforstått med hva det innebærer, er det greit nok. Det er ikke jeg som skal ut på eventyr. 😉

Anonymkode: 6202a...844

Skrevet

(Nå tok jeg forresten utgangspunkt i at dere bor i Oslo-området. Det behøver dere naturligvis ikke å gjøre, så det kan jo hende guttene får mer tid i Gøteborg enn jeg beregna). 

Anonymkode: 6202a...844

Skrevet

La ham dra. Det går nok helt fint. Skulle det være noe, så har alle mobiltelefon nå, og det går tog om de skulle miste bussen. Det gjør de sikkert ikke! 

Anonymkode: 30e40...6c9

Skrevet

Takk for alle svar. Jeg sender han på tur😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...