Gå til innhold

Uenigheter i heimen.. Hadde dere tillatt dette?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Jeg er født sent på året, så jeg fikk lov til å reise med mine venner det året vi alle fylte 18. Det ville jeg latt mitt eget barn gjøre også. Sønnen din fyller derimot ikke 18 i år. Derfor synes jeg han får vente et år. 

Anonymkode: 607d8...9b4

Hadde han vært født 30 dager før (i desember) hadde du derimot ment det var ok?

Anonymkode: e8c78...c29

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hadde han vært født 30 dager før (i desember) hadde du derimot ment det var ok?

Anonymkode: e8c78...c29

Ja. Det tror jeg de fleste foreldrene i mitt kull var enige om også. Ikke en eneste i min vennekrets som var født sent på året måtte bli hjemme den sommeren. 

Anonymkode: 607d8...9b4

Jeg var i Syden med venner da jeg var 17 år. Vi var en gjeng som ikke drakk og festet hjemme, jeg tror kalt jeg hadde smakt alkohol før den turen. Likevel festet vi daglig og drakk mye på den turen. Vi dro også på utflukter jeg som voksen ikke hadde turt å dra på. Det hendte vi gikk alene hjem om kvelden, fulle. 

Heldigvis gikk det bra med oss, men det er egentlig like mye flaks som noe annet. Mine barn får ikke dra med venner før de er 18 år. 

Anonymkode: 3cdff...bf8

LillaGorilla♥♥ skrev (På 7.3.2023 den 10.45):

Enig med taleren over her. Hva jeg tillater avhenger av ungen og evt de han omgås. Noen er jo til fare for seg selv og andre på sydentur selv når de er 25, mens andre igjen er superfornuftige som 17-åring. Hva tenker du om ditt barn, HI, og hva er det som gjør at far synes det er ok, for eksempel?

Dette. Min sønn hadde fått reist. Han er "superkjedelig nerd" og kompisene er av samme ulla. De drikker ikke, røyker ikke og er opptatt av gaming, biler og treningssenter. De er faktisk de kjedeligste ungdommer jeg noen gang har sett (til stor glede for "ho mor" her i heimen). 

Anonymkode: 56890...230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...