Gå til innhold

Hotell tips (lite, sentralt, strand og nært sentrum).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, 

Har dere noen gode tips til hotell/ reisemål i sommer? 

- lite hotell (type familiedrevet, leilighetshotell o.l).

- nærme strand

- gangavstand til resturantene / strand promenade. 

- gjerne lite basseng, men ikke en nødvendighet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket land? Jeg ville prøvd å finne noe i Danmark eller Sverige. Skagen kanskje? Der leide vi rom på lite hotell for noen år siden, men husker ikke navn på hotellet dessverre. Det lå i en gate ikke langt fra stranden. Kanskje Skagen er litt klisje, men jeg elsket det stedet! Der møtte jeg festglade folk på pub og diskotek, og tilbragte andre dager ved strandpromenaden der det var mange barnefamilier. Små spisesteder og en fryd å gå tur i alle de små gatene fordi i Danmark generelt er de så flinke med hager. Masse blomster, fine gjerder og koselig i det store og hele. 

Anonymkode: b2bed...a6a

Skrevet

Destinasjon: Verden?

Anonymkode: 907ef...bca

Skrevet

Hjelper gjerne med tips , men litt lettere hvis du er litt mer konkret angående hvor i verden du har lyst til å reise😊

Skrevet

Screenshot_20230307_075559_Chrome.jpg

Anonymkode: 34b90...435

Skrevet

Takk for svar :) 
Åpent for det meste, men i utgangspunktet «syden» land i Europa, eller Asia. 
Det handler ikke om at det skal være billigst mulig, men kan ikke fordra store resort🙈

Skrevet
Svømmetur skrev (47 minutter siden):

Takk for svar :) 
Åpent for det meste, men i utgangspunktet «syden» land i Europa, eller Asia. 
Det handler ikke om at det skal være billigst mulig, men kan ikke fordra store resort🙈

Sjekk ut dette😊https://www.apollo.no/hellas/lefkas/hotell/orion-lefkas?productCategoryCode=FlightAndHotel&catalogueItemId=535990&page=priceCalendar&departureAirportCode=OSL&duration=0&paxAges=18,18&departureDate=2023-03-07

Skrevet

https://www.hotel-natalia.com// Reneste hotellet jeg noen gang har bodd på. 15 meter til stranda og omtrent like langt til baker, matbutikk og strandpromenaden. Liten by, men alt man trenger. 

Anonymkode: b64f6...9ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...