Gå til innhold

Kollektiv, intimsone og illeluktende passasjerer

Anbefalte innlegg

Skrevet

En grusom illeluktende prompe lukt kommer fra sidemannen som har presset meg opp i vinduet og tatt halve sete mitt. 
Altså, merker de det ikke selv? Ser de de ikke at de tar hele plassen? Og hvorfor sitte å prompe på bussen?!? Intimsone er bare å drite i. Helt greit det. Men jeg spyr av dette 😩 Ikke kan jeg velge det vekk heller. 
Folk altså… 

Anonymkode: a9b94...19a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig følsom selv for slike ting, men på kollektiv transport er jeg mye mer tolerant. Jeg vet ikke hvorfor, for hadde det skjedd i hjemmet mitt eller noen jeg besøkte så hadde jeg fått store problemer. Så interessant når du tar det opp egentlig. Tror jeg bare kobler ut blant fremmede da jeg tar kollektivt mye og er mye på byen/ kjøpesenter osv.

Men har ikke tenkt på det før nå 😲

Anonymkode: 0dd86...50e

Skrevet

Å prompe på vintertett t-bane er alltid like artig! Smyge ut en fryktelig en og se folks ansikter. 

Anonymkode: f0d4c...8a1

Skrevet

Det kan jo være de ikke kan noe for det heller, HI, er en del med div. tarmsykdommer som ikke kan hjelpe for at det kommer luft innimellom. Hva skal de gjøre, mener du?

Slike diagnoser er ille nok å leve med for de som lever med det, de trenger ikke bli stigmatisert av det.

Anonymkode: 66e8d...2b7

Skrevet

Da kan de heller stå i midtgangen, hvis de ikke kan holde flatulensen inne, tenker jeg. Hva med de som brekker seg av det? 

Skrevet

Det er derfor jeg sykler hele året 

Anonymkode: 1189c...6a0

Skrevet

Du får unngå kollektiv hvis det plager deg! Verre er det ikke!

Anonymkode: 84815...4cd

Skrevet

Hadde jeg kunne det, så hadde jeg helt klart gjort det! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hadde jeg kunne det, så hadde jeg helt klart gjort det! 

Det tenker nok de andre passasjerene også, men de må desverre lide seg gjennom turen ved siden av deg!

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det tenker nok de andre passasjerene også, men de må desverre lide seg gjennom turen ved siden av deg!

Herlighet, er du helt blåst? Fy fader. 

Anonymkode: 54099...772

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da kan de heller stå i midtgangen, hvis de ikke kan holde flatulensen inne, tenker jeg. Hva med de som brekker seg av det? 

Så du mener at lukta ikke når deg fra midtgangen? Jeg sliter med tarmsykdom, og det er mye vanskeligere å holde en promp inne når jeg står, i forhold til om jeg sitter på rumpa. 

Anonymkode: c1842...242

Skrevet

Troll 

Skrevet

Troll 

Jepp, det er jeg. Men det er du og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...